Terug naar overzicht
Hey Ann,Ik zal ons kado voor de ouders al verklappen: een windlicht met een mooie tekst erop. Te vinden op www.dekaarsengieterij.be En dan op de 2e pagina van huwelijkskaarsen. Heel mooi!Groetjes...Inge 25/04/2009
Hey,wij hebben een copy van onze huwelijkskaars gegeven.Kaarskesproccesie.be
wij gaan een kleinere versie van ons album geven.GroetjesHeidi
Wij hebben tijdens de mis een kaars met een foto van ons erop gegeven (Joka kaarsen). Gezien mijn schoonmoeder overleden is vonden we dit een fijn geschenk want haar kaars heeft tijdens de viering naast haar foto gebrand en staat nu op het kerkhof.We gaan wel binnenkort met mijn ouders nog eens op restaurant omdat zij toch wel een mooi deel van ons avondfeest betaald hebben.Groetjes, Katleen
wij geven onze ouders en getuigen 6 champagne glazen waarvan 1 met hartjes-huwlijkssuiker in. deze 1 is als zicht voor de bedankjes voor de genodigde, wij dachten toen, wat is een mens met 1 champangeglas? niks toch? dus daarom krijgen ze nadien er 6 mee naar huis per koppel.
Hoi Ann,wij geven 'stoefboekjes' met de eerste foto's van die dag...Maar dat wist je misschien al! :-))) tot mails...)Groetjes,Els
wij hebben aan onze ouders flessen wijn gegeven met op het ticket onze namen en de huwelijksdatumgroetjes Stephanie
wij gaan waarschijnlijk zelf een digitaal fotoboek voor hen maken na de trouw, met foto's van de fotograaf en de gasten (die we zullen vragen om een digitale camera mee te brengen).groetjes,katrien16/05/09
hey,Wij hebben een wijnkistje gegeven van 3 flessen. Met onze namen in gegraveerd, de datum en bedankt. en op de wijnflessen zelf een etiket met dezelfde tekst. hebben dit ook aan onze getuigen geven. En 1 fles aan de mensen die geholpen hebben aan deze mooie dag.Heel veel positieve reacties gehad over de kist! Koste niet veel geld, want ze kregen nadien nog een mooie foto... Groetjes Sophie