Terug naar overzicht
Hallo, Ik weet natuurlijk niet wanneer jullie trouwen, maar hun pompoenensoep is zeer lekker. Let gewoon op dat er genoeg rond gegaan wordt en dat je goed weet wat soort aardappelen er bij gegeven worden. En zorg misschien voor een dessert buffet ipv dessertbord. Wij hebben al 2 keer naar een trouwfeest geweest daar waarvan 1 keer zeer goed en waarvan wij 1 keer met echte honger van tafel zijn gegaan, echt zonde, want het is daar niet goedkoop hé.
En geven ze een reden waarom je niet kan proeven? Ik geloof dat er ergens in het menuboekje of in het contract wel iets staat van voorproeven... Misschien is het best van dus een beetje aan te dringen of het echt niet kan (maar misschien ook niet te veel, om ze niet lastige te maken vooraf?)Wij trouwen daar ook volgend jaar, dus hou me zeker op de hoogte van hoe het afloopt!GroetjesNele
Wij zijn getrouwd in de Lozen Boer 17/09/08.Wij hadden eerst ook die verassingsmenu gekozen. (Wij waren die al gaan eten op zondagen) en die was altijd zeer lekker.14 dagen voor ons huwelijk beslissen we toch een vaste menu samentestellen en dit was echt geweldig.Ik heb mijn feest daar nu gedaan en zou nooit twijfelen een andere zaal te nemen.Het was echt af. Mijn famillie zijn moeilijke mensen en hun antwoord was " ik wist dat het ging in orde zijn, maar zo lekker hadden we nooit verwacht" Dit is toch leuk als je dat moet horen.Wil je meer weten ?www.gina.verstraeten@skynet.be
Hey,wij hebben er in mei dit jaar ons feest gegeven en het was echt af.Ik wist totaal niet wat te verwachten, maar het was echt super.Genoeg eten en drinken. Wie zegt honger te hebben, is ofwel een grote gulzigaard of de menu werd niet goed samengesteld.Wij kozen voor waterzooisoep - asperges - zesrib en dessertenbuffet.Groetjes,ann