Nu Online
Momenteel zijn er 247 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

grotte kannes

10-10-2008 14:58:50
hallo wie heeft ervaring in de grotte in kanne bij riemst?

grtjs

franca
16-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 374

Els

Meld misbruik10-10-2008 18:13:35

Hoi!

Wij zijn er gaan prijsvragen begin dit jaar...

Ikzelf heb er ooit een trouwfeest gehad van een nicht en het was heel goed!

Alleen jammer dat je qua indeling weinig kan veranderen. Iedereen die achteraan de zaal zit, ziet niets van wat er op de dansvloer gebeurd.

Je huurt bij hen de locatie en je zorgt zelf voor de catering. Daar ben je ook helemaal vrij in. Let wel, er is geen geïnstalleerde keuken, dus je kok moet alles zelf voorzien of op voorhand klaarmaken en warm houden...

Mocht je eens willen babbelen: elsvdb21@hotmail.com

Groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik10-10-2008 20:23:34

Wij zijn ook gaan kijken maar ik vind de indeling van de grot ook niet zo fantastisch, je hebt geen 1 grote open ruimte en vind dat jammer. En het is ook verschrikkelijk duuuuur! De huurprijs alleen al is 2500 EUR, stil zwijgen van de rest.de ontvangst vond ik ook ondermaats.

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik11-10-2008 10:03:10

Hallo,

Wij zijn er ook gaan kijken in juni van dit jaar. Inderdaad, de zaal op zich is niet geweldig van indeling, een deel van de zaal ziet niks en ik denk dat dat voor de gasten die daar zitten, niet zo fijn is. De inkleding in de gangen, vol met kaarsjes, ook in de zaal staan er honderden, is wel romantisch.

Ik dacht dat de huur van de zaal €600 was.

Wij kiezen ook voor een andere zaal.

Groetjes,
Inge
23/05/09

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik11-10-2008 17:57:10

Hey Franca, ik ben er begin dit jaar nog naar een trouwfeest geweest, maar ik ben niet verzot van die zaal. Zoals de anderen aanhaalden is de indeling van de zaal niet fijn. Ik zat samen met mijn vrienden in dat "afgelegen" hoekje en dat is echt niet gezellig. Je hebt er geen idee van wat er op de dansvloer allemaal gebeurt en dat is toch wel belangrijk bij een trouwfeest he. De locatie is natuurlijk wel speciaal, maar in mijn ogen niet ideaal.

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik13-10-2008 11:14:14

Hoi,
Ik ben er ooit naar een feest geweest. Het is wel super speciaal, maar doordat je zo diep de grot ingaat, geeft dit voor sommige mensen een beklemmend gevoel. Daar moet je ook aan denken. Mijn oma & mijn moeder moesten na 2 uurtje noodgedwongen naar buiten wegens kortademig.
Voorts is een familielid later op de avond serieus uitgegleden omdat door de condens de vloeren heel erg vochtig geworden waren en dus spekglad.
Een super locatie maar verre van praktisch.
Groetjes
kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...