Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeautjes bruidskindjes

10-10-2008 15:28:41
hallo, wij hebben waarschijnlijk 2 bruidskindjes op ons huwlijk, nu vraag ik me af of jullie hun iets Kdo hebt gedaan. (dat ze het ringkussen willen afgeven bijvoorbeeld) wat hebben jullie gegeven? of hebben jullie suggesties? het is een meisje en een ju-ongen van 1 jaar

Sanne
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 511

Elke
13-9-2008
 Meld misbruik10-10-2008 16:10:18

Mijn kindje is bruidsjongen geweest voor mijn schoonzus en hij had een mooie beer gekregen die hij mocht hebben. Dtaat er ook altijd lee op de foto's. Op mijn eigen trouw hebben we die een auto gegeven om mee te spelen. Het is voor de kindjes ook een lange en drukke dag he.

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik12-10-2008 9:48:04

Op ons huwelijk was ons eigen dochtertje bruidsmeisje,ze heeft het beertje mogen houden waar de ringen aan hingen en ze heeft een rugzakje gekregen met een puzzelboekje een een popje in,dan kon ze zich in de kerk bezighouden.
Moest het iemand anders zijn kindje geweest zijn had ik het ook gegeven.

Grtz

Kim
13-12-2008
 Meld misbruik12-10-2008 13:52:03

Hey,

Bij build-a-bear (een berenwinkel in Wijnegem shoppingcenter) hebben wij zelf een teddybeer gemaakt. je kiest zijn velletje, vult hem op en geeft hem kleertjes aan. je doet het allemaal zelf. er is keuze uit verschillende soorten beren, honden, poezen...en je kan kiezen uit heel veel kledij. Van sokken tot onderbroekjes toe! Ook themakledij (bruidje,prinsesje, ballarina...)
Je krijgt ook een klein hartje. Hier doe je een wens bij. Het hartje gaat dan in de knuffelbeer. Ook kan je er geluidjes insteken of iets wat je zelf inspreekt. een heleboel leuke dingen dus. Op het einde maak je zijn geboorteakte aan en kies je een naam. de beer krijgt een code. moest je de beer ooit kwijt zijn dan kunnen ze adhv die code hem helemaal hetzelfde maken.

Hier de site.
www.buildabear.be

Ons bruidsmeisje krijgt dus een beer die niemand anders heeft. aan de schoentjes hangen onze ringen.

Ook kan je allerlei accesoires kopen. Ook een ringkussentje bvb. die de beer draagt.

Veel plezier!

Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...