Terug naar overzicht
Hoi,Wij trouwen in juli 2009 en gaan ook in intieme kring (+/- 30pers) uiteten. Wij hebben al enkele ideetjes, maar kunnen niet kiezen!Hotel Stiemerheide in GenkKasteel van RullingenSlot Pietersheim LanakenHet Laenhof in LanakenChateau Neercanne MaastrichtVivendum DilsenD'auw Pasteriej DilsenMisschien dat je hier iets aan hebt...Als je nog andere ideetjes hebt mag je het me altijd laten weten.Groetjes, Nathalie
Stiemerheide vind ik persoonlijk van keuken niet zo veel.Pietersheim is heel mooi ook goed eten maar je moet er goed achter zitten want de oraganistaie is niet altijd even goedDe kleine graaf is 's Herenelderen is ook een optie
NathalieErg bedankt voor jouw tips, ik ga het eens bekijken! Ik heb wel al info opgevraagd bij 't driessent in Diepenbeek maar heb voorlopig nog niets gehoord. Mocht ik nog bijkomende ideeën hebben, geef ik je een seintje.
heyla ik denk dat de barier of driessent heel mooi is en hebben allet 2 mooie tuin en vijver. ma qua prijsklasse weet ik het niet.veel succes ....
Hey, De Litzberg in Dilsen is heel gezellig. Een kasteeltje gelegen in een groene omgeving. Echt wel gezellig. Veel succes.
Enkele mooie plaatsjes om te eten in Limburg:* Herberg Sint Jan in Schulen (daar hebben wij gegeten 's middags)* 't Poortgebouw in Rekem* Sint Pietersheim in Lanaken* Eurotel in Lanaken (wel iets minder feestelijk)* La Butte aux Bois (als je voor poepsjiek wil gaan)* Rood Kasteel in Guigoven (erg mooie kasteelhoeve!)Wij hebben ons feest uiteindelijk in Sint Jansbergklooster gegeven: echt de moeite!