Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Restaurant Limburg

10-10-2008 16:29:46
Hallo allemaal

wij trouwen in mei 2009. We hebben geen avondfeest maar gaan in intieme kring uiteten 's avonds. Heeft iemand suggesties voor een gezellige plaats (liefst in het groen of in de buurt van een vijver)waar we kunnen gaan eten (hoeve, kasteel, restaurant)met een twintigtal personen in Limburg? (liefst omg. Bilzen, Genk, Hasselt, ...

Alvast heel erg bedankt!

K

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1122

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik10-10-2008 19:39:08

Hoi,

Wij trouwen in juli 2009 en gaan ook in intieme kring (+/- 30pers) uiteten. Wij hebben al enkele ideetjes, maar kunnen niet kiezen!

Hotel Stiemerheide in Genk
Kasteel van Rullingen
Slot Pietersheim Lanaken
Het Laenhof in Lanaken
Chateau Neercanne Maastricht
Vivendum Dilsen
D'auw Pasteriej Dilsen

Misschien dat je hier iets aan hebt...
Als je nog andere ideetjes hebt mag je het me altijd laten weten.
Groetjes, Nathalie

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik10-10-2008 20:20:08

Stiemerheide vind ik persoonlijk van keuken niet zo veel.
Pietersheim is heel mooi ook goed eten maar je moet er goed achter zitten want de oraganistaie is niet altijd even goed
De kleine graaf is 's Herenelderen is ook een optie

K

Meld misbruik10-10-2008 20:21:18

Nathalie

Erg bedankt voor jouw tips, ik ga het eens bekijken!
Ik heb wel al info opgevraagd bij 't driessent in Diepenbeek maar heb voorlopig nog niets gehoord.
Mocht ik nog bijkomende ideeën hebben, geef ik je een seintje.

Adelina
15-5-2010
 Meld misbruik10-10-2008 23:26:48

heyla
ik denk dat de barier of driessent heel mooi is en hebben allet 2 mooie tuin en vijver. ma qua prijsklasse weet ik het niet.
veel succes ....

Sabine
23-5-2009
 Meld misbruik16-10-2008 19:32:19

Hey, De Litzberg in Dilsen is heel gezellig. Een kasteeltje gelegen in een groene omgeving. Echt wel gezellig. Veel succes.

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik6-11-2008 9:49:10

Enkele mooie plaatsjes om te eten in Limburg:
* Herberg Sint Jan in Schulen (daar hebben wij gegeten 's middags)
* 't Poortgebouw in Rekem
* Sint Pietersheim in Lanaken
* Eurotel in Lanaken (wel iets minder feestelijk)
* La Butte aux Bois (als je voor poepsjiek wil gaan)
* Rood Kasteel in Guigoven (erg mooie kasteelhoeve!)

Wij hebben ons feest uiteindelijk in Sint Jansbergklooster gegeven: echt de moeite!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...