Terug naar overzicht
Dag Els,jaja, binnen 2 weken zal ik er ook zijn ;-)Kan je geen compromis sluiten? Met je papa binnengaan in het gemeentehuis en met je man in de kerk?Wij zijn niet voor de kerk getrouwd, en zijn als koppel in het gemeentehuis binnen gegaan. Nu is het bij ons wel anders omdat mijn papa overleden is, maar heb ook aan mijn broer gedacht, maar ik vond het toch ook speciaal gewoon met mijn ventje naar binnen te gaan hoor.GroetjesHeidi13/09/2008
Hoi Els,Jaja ook binnen twee weken is het aan ons :-))Bij ons gaat het als volgt aan de kerk....De auto's komen toe en de suite stapt uit (minst belangrijke personen eerst). Zij vormen een erehaag met de vrouwen rechts en de mannen links. Hierna stapt Jan uit met zijn mama. Hij loopt door de haag door de kerk in, waarna de suite hem volgt. Ondertussen blijf ik wachten in de auto met mijn papa. Wij stappen pas uit als iedereen in de kerk heeft plaatsgenomen.... Dan begint het intredelied en komen wij binnen. Mijn papa zal me begeleiden tot vooraan aan m'n ventje...... Kippevelmoment amai...Groetjes,Ann