Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suere of andere ontwerpers?

11-10-2008 10:24:52
Dag allemaal!
Ik heb in mijn hoofd het ideale trouwkleedje voor mij. Maar ik ben bang dat ik het nergens in een winkel zal vinden.
Op dit forum vond ik al 1 reactie over Suere. MAar ik durf niet uitgaan van 1 reactie. Zijn er nog mensen die hier ervaring mee hebben? Of met andere ontwerpers? Ergens waar ik volledig mijn eigen zin mag doen, en zeker ZONDER veel pareltjes en frulletjes want dat is niets voor mij. Ik wil een doodeenvoudig kleedje. Alle reacties welkom!! Zowel positief als negatief.

sofie
22-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 435

Lieve
27-6-2009
 Meld misbruik12-10-2008 15:22:45

Hey!

Mijn zus is vorig jaar getrouwd en heeft haar kleedje laten maken bij Suère. Zij was hier echt supertevreden over. Ik ben met haar meegegaan naar elke pasbeurt, en ik moet zeggen dat ze héél vriendelijk is. Ze stelt je direct op je gemak, en je mag volledig je zin doen.
Ik trouw volgend jaar, en ik ben nu dus ook op zoek naar een kleedje. Ik ga mijn droomkleedje (dat ik dus ook al volledig in mijn hoofd heb) gaan zoeken in de bruidswinkels, maar als ik het daar niet zou vinden ga ik het zeker bij Suère laten maken.

Mijn zus wou ook geen frullen en een kleedje zonder veel tralala, dus het is een zeer klassiek, maar prachtig kleed geworden.

Als je er foto's van wil zien, wil ik er gerust enkele doorsturen,
mail me gerust op: lieve_cuvelier@hotmail.com

Groetjes,
Lieve

Lieve
27-6-2009
 Meld misbruik12-10-2008 20:21:42

Ik hier nog eens,

Ik vergat nog te zeggen dat op aanraden van mijn zus, deze zomer nog een vriendin van ons getrouwd is, ook in een kleedje door Suère gemaakt. Het was iets helemaal anders, nl. een kort kleedje, maar het was ook prachtig.

Wij hebben dus al 2 positieve ervaringen met haar.

sabien
26-7-2008
 Meld misbruik17-10-2008 10:43:58

Ik heb mijn kleedje doen maken bij couture Véronique in Beernem en ben daar zeer tevreden over ! Ik wou ook iets zonder veel tralala en dat is dus tegenwoordig zeer moeilijk te vinden in de bruidswinkels ! Ook op gebied van prijs viel dat bij Véronique geweldig mee ( goedkoper dan in de bruidswinkels).

groetjes
sabien

sofie
22-5-2009
 Meld misbruik17-10-2008 17:20:25

Dag Sabine,
Heb je soms een foto van het kleedje?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...