Terug naar overzicht
Hey!Mijn zus is vorig jaar getrouwd en heeft haar kleedje laten maken bij Suère. Zij was hier echt supertevreden over. Ik ben met haar meegegaan naar elke pasbeurt, en ik moet zeggen dat ze héél vriendelijk is. Ze stelt je direct op je gemak, en je mag volledig je zin doen.Ik trouw volgend jaar, en ik ben nu dus ook op zoek naar een kleedje. Ik ga mijn droomkleedje (dat ik dus ook al volledig in mijn hoofd heb) gaan zoeken in de bruidswinkels, maar als ik het daar niet zou vinden ga ik het zeker bij Suère laten maken.Mijn zus wou ook geen frullen en een kleedje zonder veel tralala, dus het is een zeer klassiek, maar prachtig kleed geworden.Als je er foto's van wil zien, wil ik er gerust enkele doorsturen,mail me gerust op: lieve_cuvelier@hotmail.comGroetjes,Lieve
Ik hier nog eens,Ik vergat nog te zeggen dat op aanraden van mijn zus, deze zomer nog een vriendin van ons getrouwd is, ook in een kleedje door Suère gemaakt. Het was iets helemaal anders, nl. een kort kleedje, maar het was ook prachtig.Wij hebben dus al 2 positieve ervaringen met haar.
Ik heb mijn kleedje doen maken bij couture Véronique in Beernem en ben daar zeer tevreden over ! Ik wou ook iets zonder veel tralala en dat is dus tegenwoordig zeer moeilijk te vinden in de bruidswinkels ! Ook op gebied van prijs viel dat bij Véronique geweldig mee ( goedkoper dan in de bruidswinkels).groetjessabien
Dag Sabine,Heb je soms een foto van het kleedje?