TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
3-5-2008
|
11-10-2008 22:35:38
ik had iets soortegelijks, maar ben mijn kleedje dat ik gekocht had nog eens gaan passen en toen ik het aanhad gingen de twijfels weg, later kwamen ze weer terug, maar heb er toen niet meer aan toegegeven. Ben ondertussen gehuwd en was zeer tevreden met mijn kleedje, iedereen vond het ook goed bij mij passen en heb echt veel complimenten gekregen...
Het komt wel goed!
veel succes, sofie
|
|
Ellen
30-6-2012
|
12-10-2008 10:08:38
Beste Mieke,
is het al lang geleden dat je het kocht? Misschien kan de winkel nog iets tegenhouden voor de bestelling ervan? Jammer dat je niet meerdere kleedjes paste, ik heb echt alles aangedaan, ook waarvan ik zei "o nee, dat zou ik nooit willen dragen" Maar eens je het aanhebt toont dit echt anders, soms is je ideaal dan plots je ideaal niet meer of is hetgene wat je niet wou dan echt prachtig bij jou. En misschien is het met je kleedje dat je nu hebt bestelt ook wel zo, is het prachtig bij jou en hetgene dat je nu op internet vond is mooi op het model, maar misschien niet zo mooi bij jou. Maar wil je toch een knoop doorhakken dan zou ik even contact opnemen met de winkel om de bestelling tegen te houden of te vervangen als je daar je ander kleed kan vinden
Veel succes
groetjes
|
|
Katrien
22-8-2009
|
12-10-2008 20:04:43
Ik denk dat iedereen die een kleed koopt na de aankoop enorme twijfels heeft. Dat is inderdaad FaalAngst. Wat ook een feit is is dat als je een mooier kleed ziet op foto dat daarom ook niet altijd mooi bij jou is. Ik heb mijn kleed ook gekocht aan 50% korting omdat het van de oude collectie was en heb er ook enorme spoed achter gezet omdat als er iemand anders op zou vallen het weg zou zijn. Toen ik het gekocht had dacht ik ook o nee wat heb ik nu gedaan maar eigenlijk ben ik er enorm blij mee! Als je 10 kleedje past is er altijd 1 mooier maar als je de 9 andere niet gezien hebt blijft dat ene wat je gekocht hebt nog steeds een prachtig kleed. Niet twijfelen, je zal er prachtig mee staan!
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
14-10-2008 14:51:44
hey Mieke!
Ik denk dat elke bruid zo een fase heeft! DE jurk heeft ook enorm veel waarde die dag. Het lost niets op van nog naar andere jurken te kijken. Aangezien er zoveel keuze is, zal je altijd een jurk vinden die je ook mooi vindt en waar je jezelf ook in ziet paraderen. Ik ben maar 1 dag gaan passen en heb vier kleedjes aangehad. Je hoeft dus echt niet tientallen kleedjes te passen om het goede tegen te komen. Je gaat er alleen erger aan twijfelen. Denk aan de redenen waarom je het indertijd gekocht hebt. En denk aan alle mensen die zeiden dat het prachtig is! Dat is belangrijk! Waarschijnlijk zit je gewoon in een dipje! no worries! Derbij een kleed moet je aanhebben! Op foto is dat zo bedriegelijk! Ik heb kleedjes aangehad die magisch leken op foto en ik zag er ziekelijk uit met dat kleed! Ik heb altijd zo gedacht als ik in een twijfelmoment zat: Er is een reden waarom ik DAT kleed gekocht heb. En ik ben achteraf heel gelukkig dat het dat kleed gebleven is! Veel succes!
|
|
sarah
17-5-2008
|
14-10-2008 17:09:36
ik heb ook maar 1 kleed gepast en had direct een WAAAuww effect... daarna heb ik getwijfeld tot de dag zelf!
mijn eerste pas was dramatisch, iets wat vooraan moest staan, stond ineens achteraan en de kleur was niet zoals ik dacht dat ze was
maar soit, vlak voor de trouw ging ik met 2 vriendinnen passen en toen ik hun reactie zag was ik al minder aan het twijfelen, maar pas op de dag zelf was ik terug overtuigd!
dus komt in orde...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|