Terug naar overzicht
Hey,kijk eens op xen.degrtz
hallo sarina,wij kochten onze ringen bij fede di oro . de winkel is wel in izegem maar eens besteld worden ze aan huis geleverd. de collectie die ze daar hebben is enorm en voor elk budget is er iets moois te vinden.wij zijn ondertussen gehuwd en zijn heel blij met onze ringen. de service is er ook super. zo zat ik met het probleem dat de mijne te klein was en die hebben ze onmiddellijk aangepast. je kan gerust al is kijken op hun site. de prijzen staan erbij per paar.succesxxx
Hallo SarinaNiet direct waar, maar wel een tip die je heel wat geld helpen besparen. Oud goud (geel of wit dat maakt niet uit) van ouders of grootouders of van jezelf in je ringen verwerken. Het prijskaartje gaat een heel stuk naar omlaag als je dat erin kan verwerken. Inge27/09/08
Dag Sarina,De prijs van je ringen hangt volledig af van wat jullie willen.Hoe meer goed, hoe zuiverder goud of hoe meer diamantjes/briljantjes, hoe duurder de prijs natuurlijk.Wij zijn onze ringen bij Fede di Oro gaan kopen in Izegem. Waarom? Omdat het de enige website was die ik tegenkwam waar effectieve prijzen met een foto van het paar ringen opstond. Wij hadden ervoor redelijk wat juweliers gedaan, maar die hadden meestal enkele speciale ontwerpen liggen en aangezien wij iets eenvoudig zochten, konden we niet effectief een ring zien die we wilden.Bij Fede di Oro zijn ze beleefd en nemen ze tijd. Een verkoper blijft natuurlijk een verkoper hé, waar je ook gaat, maar een ongelooflijk pluspunt aan hun zaak vond ik dat ze de moeite gedaan hebben ons na hun uren te ontvangen, dat ze praktisch alle ringen getoond hebben (en dat zijn er echt heel veel!!) en dat ze ons een kwartier alleen gelaten hebben om met elkaar te bespreken wat we ervan vonden. Top service! Totaal prijskaartje: €660 voor wit gouden ringen: Mijn man heeft een eenvoudige blinkende ronde ring, ik heb dezelfde ring, enkel met een groef over heel de ring in en met 8 briljantjes. De steentjes duwen de prijs natuurlijk de hoogte in, maar het kan allemaal veel goedkoper.Veel succes!