Terug naar overzicht
300 euro is goedkoop :-)Wij betaalden bijna 2000 euro.. We waren wel verplicht om me de traiteur van de zaal te werken (en daar waren we gelukkig heel tevreden om)GroetjesIlka
wij betalen 1300€ voor 2 zalen. 1 grote en 1 kleintje. deze prijs gaat wel van de totaalprijs af na het feest.groetjes
Wij hadden een prachtige parochiezaal en moesten alleen de gewone drank van daar nemen. Wij betaalden 200 euro voor de zaal.GroetjesHeidi13/09/2008
wij betalen 400 euro. (zaterdag)(vrij- en zondag is het 300 euro)
In welke regio als ik vragen mag?Wij zijn nog op zoek!
wanneer er verwarming gebruikt wordt, moeten we gewoon nog eens 12 euro bijbetalen. verder is al het materiaal dat aanwezig is inbegrepen.de zaal is in Nevele (Oost-vlaanderen)
bij ons vanaf 50 euro all in receptie 1 uur ,voorgerecht,hoofdgerecht 3X bediend,dessert en koffie. avondfeest forfait onbeperkt(alles van dranken,geen sluitingsuur)
ja Neo, maar dan betaal je al zo'n hoge prijs voor het eten van al je gasten, dat je de feestzaal duur genoeg betaald. bij ons gaat het over een zaal die niet specifiek voor trouws bedoeld is. we gaan ook niet eten met iedereen ofzo.
Wij betalen 240 euro voor twee dagen. Het is een gewone zaal van de gemeente, maar wel gezellig met houten balken aan het plafond, met een veranda en plaats om buiten een receptie te geven.
hey MarliesWij zijn tijdens onze zoektocht ook een zaal gaan bezoeken om dan eventueel met traiteur te werken.Dat kwam ook op €300, dus ik denk wel dat dat een gemiddelde prijs is.Een traiteur en zaal huren is meestal schappelijker van prijs als een trouwzaal all-in regelen. Hoewel je soms aardig verschiet! informeer je dus goed.Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een zaal met bediening en kok, aangezien het op €70 all-in per persoon kwam: receptie, drank a volonté (zowel tijdens als na eten), 5 gangen en sandwiches in de vroege uurtjes. Heel redelijke prijs, we hebben andere woekerprijzen gehoord...Geniet er van!!
hoi wij huren een zaal in rijkevorsel en wij betalen 190 euro voor de huur van de zaal en zij zetten alles in orden en ruimen ook alles op na het feest dus voor geen geld , en je moet je geen zorgen maken groetjes
over welke zaal heb je het marlies?