Nu Online
Momenteel zijn er 443 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

graveren van glazen en kaarsen

12-10-2008 16:52:44
hoi iedereen,
Wie weet er waar ik in de regio van oost-vlaanderen wijnflessen, glazen, spiegels en kaarsen kan laten graveren?
Dit alles om kado te geven aan ouders en getuigen.
Alvast bedankt!

machteld
27-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1610

regina
10-4-2010
 Meld misbruik13-10-2008 14:08:40

Hey, het is misschien niet hetzelfde, maar toen ons zoontje is geboren hebben we aan de peters een glas cadeau gegeven met de naam en de datum. Dit hebben we gewoon in een babywinkel besteld. Ze hadden ook spiegels en lampjes enzo. Misschien kan je het daar eens vragen.

Veel succes

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik14-10-2008 7:43:39

Hey,

Wij hebben onze gegraveerde glazen hier besteld en waren er heel tevreden over!
http://www.origineelkadootje.com/

Groetjes

saskia
12-12-2008
 Meld misbruik14-10-2008 15:45:46

Hallo,

in Herzele is er een doopsuikerwinkel waar ze ook leuke geschenken verkopen die je daar kan laten graveren.
check even op www.doopsuikersymphony.be

veel succes
groetjes
saskia

Marie

Meld misbruik31-10-2008 11:13:48

Hallo Machteld
Ik zou je kunnen helpen met je glazen en wijnflessen eventueel ook je spiegels Ik gaveer hamdmatig in glas
Je kan steeds inlichtingen vragen via e-mail:marie_4562@msn.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...