Terug naar overzicht
Ik heb al gezien dat er bruidsboeketten in een tasje werden gemaakt (is natuurlijk ook afhankelijk van het model), zo kan je de beide misschien combineren? Alleen kan je er dan natuurlijk geen make up meer in steken...
Ik ga toch beiden nemen.Ik draag lenzen en je weet toch nooit dat er één uitvalt! Dus wil ik mijn gerief toch dicht bij mij.Ik wil geen zwaar boeket, dus ik draag in mijn linkse hand mijn tasje en in mijn rechtse hand mijn bruidsboeket.Groetjes
Ik ga gewoon een handtas klaar maken met allerlei spullen die van pas kunnen komen (naaigerief enz, pleisters voor het geval van blaren...) en vragen aan mijn ma of zus om die tas bij te houden. Ik heb nog nooit een bruid gezien die zelf met haar handtas rondliep, lijkt me een beetje raar. Je kan natuurlijk een combinatie maken van een tasje met iets met bloemen of zo...Groetjes,Inge (1/8/2009)
Hoi!Ik ben al voor de wet getrouwd, maar ons kerkelijk huwelijk moet er nog aan komen. Ik had voor mijn burgerlijk huwelijk gewoon een leuk kleedje aan, nog niet mijn trouwkleed want dat is pas voor later natuurlijk :-) Maar ik heb toch gekozen om er die dag toen al een boeketje bij te hebben! Ik zou je aanraden om ZEKER een bruidsboeketje te hebben, dit maakt het echt nog specialer hoor! Ik heb nu het gevoel dat ik 2 keer bruid mag zijn, en dat is wel leuk. Een handtasje heb je bij elke gelegenheid bij je, maar een bruidsboeket niet :-) Ik had een eenvoudig boeket met ongeveer 20 roosjes, en ik vond dit wel al redelijk zwaar. Ik zou dit niet de hele tijd met een hand vastgehouden kunnen hebben. Voor de kerkelijke trouw en het feest plan ik om hetzelfde boeketje te hebben :-)Veel succes!!
Hoi,Ik had een handtasje gemaakt in dezelfde stof als mijn kleed en had daar een paar verse roosjes in verwerkt. Was zo'n beetje een combinatie van beide. Uiteindelijk heb ik een week voor de trouw toch beslist om een echt bruidsboeket te nemen en het tasje achterwege te laten op de ceremonie. Maar op het feest had ik het wel binnen handbereik (maar had er toen de roosjes uitgelaten wegens bruidsboeket).Celine