Terug naar overzicht
Ik laat mijn jurk ook maken door een naaister. "Bruidskledij Steven" uit Torhout is daar goed in. De mevrouw die daar de jurken maakt heet ook Sabrina. Ze hebben ook een website. Mijn jurk wordt momenteel door haar gemaakt en tot nu toe ben ik erg tevreden met het (voorlopige) resultaat! Ik had ook een idee van hoe het eruit moest zien en samen met haar ben ik tot een mooi, eigentijds ontwerp gekomen. Bij iedere pasbeurt zie ik hoe mooi de jurk zich ontwikkelt. De prijsklasse hangt natuurlijk af van welke stoffen je wilt gebruiken en hoe ingewikkeld het ontwerp is, maar het is alleszins goedkoper dan een jurk kopen in de winkel! Groetjes
Stoffen capriss uit Torhout is een echte aanrader. Ik ben eerst in een bruidswinkel kleedjes gaan proberen zodat ik wist waarmee ik het beste stond.Daarna ben ik naar Capriss geweest en heb ik mijn combinatie van 3 verschillende kleedjes voorgelegd.Ze heeft me advies gegeven bij de kleur en de soort stof zodat dat model van kleedje het best tot zijn recht komt.Ondertussen hebben ook mijn bruidsmeisjes hun stof daar gekozen en mijn mama is nog aan het rondkijken wat zij zal aandoen maar het zal ook gemaakt worden bij Capriss.Het is echt een aanrader ! ! ! Neem anders eens een kijkje op de site.www.stoffencapriss.be Groetjes,Joke
In Ieper zit ook een goeie naaister. Heidi Pascal is haar naam. gr
Dag Leen, heb je zelf ervaring met naaister Heidi uit Ieper?
Hallo, ik heb mijn jurk laten maken bij couture Véronique in Beernem en ben daar zeer tevreden over. De beide mama's en het bruidsmeisje hun kleren heeft ze ook gemaakt. Mijn kleedje was volledig geinspireerd op eentje van Anne Belin en heeft mij juist de helft gekost van wat ze er in de winkel voor vroegen ... en ja het was ook in zijde en volledig naar mijn gedacht !groetjesSabien
ilian in tielt is zeer goed !!heeft ook veel ervaring met bruids en suitekledij!!!
ILIAN in Tielt,echte aanrader!
kben zelfstandig kleermaakster voor informatie www.nancyclaus.be