Terug naar overzicht
bruidkleding sofie is inderdaad gestopt maar er heeft iemand de winkel overgenomen. De winkel heet nu bruidscouture elena. ze heeft ook een website: www.bruidscouture-elena.be Zelf ben ik er nog niet geweest dus ik weet niet of de winkel veel verandert is.groetjesKaren
Hallo,ik heb mijn kleedje van Rembo gekocht terwijl Sofie aan het uitverkopen was. Heb een model uit de stock gekocht met 30% afprijzing. Ze hadden Marylise, Rembo, Pronovias en nog een paar andere merken. Het is wel een kleine winkel dus zoveel keuze is er niet. Ik had er toevallig mijn ideale kleedje gezien en toen ze uitverkochten ben ik er direct om gereden (ik had mijn kleed dus al in huis een jaar voor onze trouw, alleen de retouches moeten nu nog gebeuren)Er staat op de site van Elena dat er opendeurdagen zijn in november, ik zou dan zeker eens gaan kijken als ik jou was...groetjes,Inge (1/8/2009)
bruidshuis Sofie is gesloten. Ik heb er erg mooie kleedjes aangehad.. maar het was gewoon nog te ver (trouw in mei) om m'n kleedje al te kopen. Ik vond de verkoopster ook erg boertig en kortaf (vooral naar mijn moeder). Mijn moeder durfde op de duur niets meer te zeggen.. Ik heb mijn jurk gevonden in Terneuzen: Lucky day!! En ik prijs het iedereen aan. Ik ben zelf wat voluminieuzer (maatje 46) en heb er mijn droomjurk gevonden. De verkoopster is supervriendelijk en de vermaakkosten zijn voor niks. En ze maakt er bij mij gratis nog een stola bij..
Hallo,Ik was ook van plan om naar Sofie te gaan, kheb nu gelezen op de website dat ze verhuizen vanaf 3 november naar Lovendegem.Dus de winkel Sofie blijft precies dan toch bestaan?