Terug naar overzicht
Hey Lindsy,Linea heeft toch gebroken wit, champagnekleur en andere kleuren.Ikzelf ben ook wit van vel, maar ga toch voor Linea R. Ik vind het mooie jurken en heb gezien wat ik wil..Een beetje zonnebanken doet ook veel..groetenAnsje
Hallo,Ikzelf heb een probleemvelletje. Ik heb een zeer witte huidskleur met witte plekjes. Ik was er steeds van overtuigd dat ik een gekleurd kleedje moest kiezen. Ik heb champagne, wit, paars en rood gepast en wit bleek het mooiste! Er zijn echt veel tinten wit in bruidskleedjes. Mijn kleedje komt uit de vollectie van LR. Gewoon veel passen en dan zie je waar je beste mee staat!
Hoi,Mijn zus is getrouwd in een kleedje van Linea Rafaelli en haar kleed was rood. Het stond haar echt prachtig! Ik denk dat het van de collectie suitekleding kwam maar het zag er net uit als een trouwkleed! En omdat het niet in het wit of champagne kleur of zo was was het ook nog goedkoper denk ik dan de zogezegde "trouwkleuren". Ik trouw volgende zomer en ben nog niet op oek gegaan naar een trouwkleed.... dat is voor volgende maand :-)Veel succes!
Ik heb een rood kleed van LR. Het komt wel uit de suitecollectie maar het kan perfect gedragen worden als trouwkleed.
Ik had dit probleem ook met het passen van kledij. Ik vond de stijl van Marylise heel mooi maar de kleur sloeg enorm tegen. De verkoopster kwam toen af met een kleed van Rembo Styling. Ik vond deze niet mooi op het internet, maar eens ik ze aan had was het prachtig. De kleur is ivoor.
Hey,Ik ben ook getrouwd in een kleed van LRIndien u interesse hebt ik kan u foto s mailen want ik verkoop mijn kleed.ik ben 1.65 en maat 42vraagprijs 300euroheidigermeys@hotmail.com
Hallo,Hier nog zo een witte kaas :)Heb een champagnekleurig kleedje van LR gekozen. Bij lij vloekte vooral de beige-kleurige kleedjes! Echt lelijk! was precies een boter-bonbon:)Vond dat het champagnekleurige goed meeviel!Succes!Kristien
Ik heb ook een witte huidskleur en ben getrouwd in kleedje van LR. Mijn bustier was ivoorkleurig en rok in mastiquekleur. Vrij speciaal en de meeste mensen waren geweldig enthousiast over mijn kleedje. Mijn witte huid is niet ter sprake gekomen.groetjes,reeds 24 dagen getrouwd