Terug naar overzicht
Hallo Vanessa,Een hele mooie zaal, chique inkom, lekker eten, eerlijke prijs. De Cofar in Rumbeke. Er is maar één nadeel vonden wij, dat is het onthaal door de bazin (dochter) die niet zo vriendelijk is. Maar daar heb je op de dag zelf geen last van, want het personeel is wel heel vriendelijk.Inge27/09/08
Dag IngeWij zijn hier ook geweest en het was inderdaad een mooie zaal en ook schappelijk, maar we vinden ze iets te kil (door het hoge plafond en de vele ramen). Het was niet echt wat we zochten. We willen echt een gezellige zaal zonder ouderwets te zijn. Toch bedankt.
Wij zijn al enkele keren in T Vijverhof geweest, de ene keer superlekker en de andere keer trok het op niets. Ik denk dat het afhankelijk is van hoe je het vraagt.De Cofar is mooi en chique, maar het eten wordt er niet gemaakt (het wordt ergens anders gemaakt en dan daar opgewarmd) en dat smaak je wel. Ook wel redelijk duur voor niet zo'n superlekker eten.Klokhof in Kortrijk is nog goed, schijnt toch, zelf nog nooit geweest.In Deerlijk is er ook een goeie feestzaal, Lindenhof of zoiets (op de grote baan). Lekker van eten en supergezellig tafelen. Veel succes met je zoektocht!!
hallo,25-10 trouwen mijn vriend en ik. En het feest is in het vijverhof. Was ook direct onze voorkeur. We hebben nog even getwijfeld over de cofar ook, omdat je daar dezelfde prijsklasse hebt als het vijverhof. Maar na ons eerste bezoek aan het vijverhof waren we toch verkocht.Ze waren heel vriendelijk en het eten bij het proefen was heel lekker. En ze zetten u niet onder druk om voor hun iets duurdere menu te kiezen.Groetjes
in het vijverhof is het plafond nog veeeeeeel lager dan in de cofar hoor!!en idd: niet altijd even goed in het vijverhof...
Wij geven ons feest in klokhof in kortrijk. Zeer vriendelijke mensen. We hebben ook al goede commentaar gehoord over het eten. Zelf gaan we in januari eens gaan proeven (trouwfeest is in mei)
Je moet eens langsgaan bij alta ripa in outrijve (avelgem). Wel vroeg genoeg op voorhand gaan, anders zou het wel eens kunnen dat de datum al bezet is!
Bedankt voor de reacties. Gisteren hebben we toch besloten om het feest te laten doorgaan in het Vijverhof. De zaal is bevestigd en vanavond ga ik het voorschot storten. Eindelijk ligt onze datum vast: 24/10/09! Nu kunnen we definitief beginnen plannen.
Proficiat met de keuze Vanessa, ben er echt zeker van dat het in orde zal zijn en dat jullie een fantastisch feest gaan hebben met lekker en verzorgd eten.Groetjes