Nu Online
Momenteel zijn er 603 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

planning

13-10-2008 12:24:31
Hallo allemaal,

We zijn nog maar pas verloofd en we hebben net onze datum al uitgepikt. We zullen trouwen op 15 mei 2010. Dus nog een dik 1.5jaar tijd om alle voorbereidingen te doen.
Nu vroeg ik me toch af, wanneer je moet beginnen met alles. Bv zaal reserveren, voor kledij gaan kijken, traiteur (frietkraam waarschijnlijk) reserveren, uitnodigingen sturen,...

Kunnen jullie me wat tips geven?

Groetjes

dominique

dominique
7-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 469

leen
4-7-2009
 Meld misbruik13-10-2008 12:31:56

proficiat!!
Het eerste wat jullie zullen moeten doen is een zaal zoeken, want velen trouwen in mei. Ik ken al verschillende mensen die al een zaal enkele maanden hebben vastlegd voor in 2010.
Veel succes!!!
Vervolgens ook fotograaf, ceremoniemeester, ceremonievervoer,kerk (indien je voor de kerk trouwt natuurlijk), eventueel muziekgroepje,... Dat zijn allemaal zaken die vlug gereserveerd moeten worden. De rest (kledij, ringen, drukwerk,... )kan nog wel effe wachten
Vele groetjes en veel succes!!!

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik13-10-2008 13:17:28

"vlug" is natuurlijk ook relatief... wij waren verloofd in juli 2007 en trouwden in mei 2008 en hebben ook alles geregeld gekregen...

zorg gewoon voor zaal en kijk dan op het gemak uit naar ceremoniemeester, muziek e.d.!

geniet ervan en doe nu nog niet teveel want je gaat het anders echt kotsbeu zijn tegen mei 2010!!!

dominique
7-5-2010
 Meld misbruik13-10-2008 13:27:07

Bedankt voor jullie reacties. Een zaal hebben we al op het oog dus die gaan we al wel vastleggen. In mei zit je ook met al die comuniefeesten he...

Ceremoniemeester en alles zullen we niet nodig hebben denk ik. We trouwen niet voor de kerk maar zullen wel een dienst laten verzorgen door een humanistische vereniging. Anders zit je met zo'n groot 'tijdsgat' tussen het wettelijk huwelijk en het avondfeest (het zal meer een fuif worden). En een dienst die over ons gaat lijkt me toch ook heel leuk...

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik14-10-2008 11:42:32

Hi Dominique,
aangezien het nog lang is voor jullie trouwen, kan je misschien nog veel plezier beleven aan het forum ik-trouw.org (tenzij je het al kent...)
Groetjes

dominique
7-5-2010
 Meld misbruik14-10-2008 11:45:38

Bedankt voor de link. Ik ga er zeker eens een kijkje op nemen

Nadia
10-7-2010
 Meld misbruik14-10-2008 17:52:18

Wij trouwen ook in 2010, nl op 10 juli.

Aangezien ik met een Nederlander trouw, diende onze locatie zo wat tussenin te liggen zodat onze gasten ongeveer dezelfde afstand dienen te doen.

Onze feestlocatie (Henkenshage in Sint Oedenrode)ligt sinds vandaag vast en we hebben ook enkele vliegen in een klap kunnen doen. We kunnen daar trouwen voor de wet, kerkelijk huwelijk is nog een vraagteken (ik trouw nl voor de 2de x maar mijn vriend is er mee bezig) en na het feest kunnen wij gebruik maken van de bruidssuite. Dus daar moeten wij ons geen zorgen meer over maken. De catering is in samenspraak maar het zal hoogstwaarschijnlijk een warm- en koud buffet zijn.
Ik ben al blij dat dit vastligt. En de rest zal vanzelf wel komen, maar het moet wel bij ons concept passen.
Ach ik vind het wel leuk om zelf mijn huwelijk te plannen samen met mijn vriend. Bij mijn eerste huwelijk was dit voor 90% mijn moeder; maar dat was ook af maar ik denk dat je er meer van geniet als je het zelf allemaal doet.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...