Terug naar overzicht
Hallo,Mijn ceremoniemeester is van hasselt en hij doet strikt de taken van ceremoniemeester (stadhuis en kerk). Zijn naam is Jos Lenaerts en telefoonnummer is 0474/014675Veel succes ermee!Nathalie27/06/2009
Hoi Natalie,en hoeveel kost hij?Groetjes Evelien
hallo,wat een snelle reactie: hij vraagt 200 euroGroetjes,Nathalie
Hallo,Wij trouwen volgend jaar in juni en hebben Valère Peeters als ceremoniemeester. Geloof dat zijn prijs 175 € is. We zijn bij hem terecht gekomen via een vriendin van me. Ze had hem op een trouw aan het werk gezien en was superenthousiast over hem (haar vriend was toen getuige van de bruidegom).Groetjes,Katrien 19/06/2009
Hey ,wij zijn getrouwd op 18 juli dit jaar.Wij hadden Valere Peeters als ceremoniemeester,het is héél goed meegevallen,waren heel blij dat we hem hadden.Grtz
Hallo,Wij hebben Albert Vanoirbeek uit Bilzen. Hij vraagt 150 euro.Hij is 1 maal langsgeweest voor de eerste practische vragen,denk wel dat het goed zit :)Hij werd mij trouwens veel aangeraden via het forum!veel succes!Kristien
Hoi,Wij hadden Gerd Bylois uit Genk!Jonge gast (ik schat 35) en heel erg los! Hij was een godsgeschenk op die dag!Ik zou niemand anders willen!Tel n°0475/86 28 66 Hij vroeg bij ons € 150.GroetjesKim
hallo,mijn zus heeft valere peeters gehad als ceremoniemeester en hij was echt ongeloofelijk alles is super vlot verlopen danzij hem.ik trouw zelf in mei en heb hem zelf ook genomen.