Terug naar overzicht
Ik las ergens dat 4 menukaarten op een ronde of ovale tafel voldoende is. Ik denk persoonlijk ook dat het niet nodig is voor elke persoon een menu te voorzien. Het zijn toch weer extra kosten en niet iedereen neemt het menu mee naar huis als "aandenken". Zonde om daarna alles moeten weg te gooien.SuccesKelly10.09.05
Wij maken onze menukaarten ook zelf omdat ik ze gelijk wil met de uitnodigingen die ik ook zelf gemaakt heb.Wij voorzien er voor iedereen één omdat ik weet dat de meeste mensen dat toch meenemen als aandenken aan het feest.saskia
Eén per koppel is zeker voldoende. Je maakt toch ook maar 1 uitnodiging per koppel. Zo doen wij het.
Hallo,Wij voorzien er ook één per koppel. (we houden wel rekening met de mensen die alleen komen, dat zij er ook zeker één hebben.Gr,Ann
wij hadden op elke tafel 3 menu kaarten staan. de tafels telden ongeveer 10 personen. zeker geen kaart per koppel nemen zou te druk worden op tafel .veel plezier nog in de voorbereidingen.
Wij nemen per koppel 1 menu, voor diegene alleen zijn ook 1 natuurlijk. veel mensen nemen dat me als aandenken. Groetjes Cindy
Wij maken onze menu'tjes ook zelf en voorzien er 2 per tafel van 8 personen. Voor de familie zetten we er wel 1 per koppel. Tenslotte zullen collega's die menu toch niet meenemen naar huis als aandenken, maar de familie wel.