Nu Online
Momenteel zijn er 721 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Europese huwelijksreis

13-10-2008 15:29:18
Hallo,

Wij willen als huwelijksreis een soort huisje/hutje op een romantisch strand, maar niet meteen zo ver weg als Mauritius of Zanzibar. Iemand een idee hoe dit te zoeken in Spanje of Italië of elders in Europa?

Bedankt!

Tine
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 666

Leen
16-5-2009
 Meld misbruik13-10-2008 16:22:06

Is niet echt een strand maar wij varen Canal du Midi af in Frankrijk. Je bestuurt zelf je boot (deze vaart 8km/u). Deze boot is voorzien van slaapkamers, badkamer, keuken,... En je moet zelf de sluizen open doen!! Een verre reis is door ons drukke werk niet mogelijk dus gaan we na huwelijk (mei) maar weekje weg. En in de zomervakantie hebben we dan geld en tijd over om naar Toscane te gaan voor 2 weken!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik13-10-2008 23:22:13

best boeken van exclusive destinations of odysseus eens halen. ik heb zoiets gezien in italie, maar was echt wel prijzig

Lorianne

Meld misbruik14-10-2008 17:19:34

je hebt zeker toffe huisjes aan idyllische stranden dichtbij. is natuurlijk ook niet echt goedkoop maar anders moet je eens kijken naar hotel Grecotel Amirandes op Kreta. Daar kun je bungalows met privezwembad enzo huren, ook Grecotel Cape Sounio (vasteland Griekenland) beschikken hierover!

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik19-10-2008 15:07:22

Je hebt er inderdaad wel enkele in Odysseus en Exclusive destinations staan, maar ook zoals Lorianne zegt heb je vaak in hotels van die bungalows met privé zwembad, Grecotel Cape Sounio is echt de max! Maar er zijn er nog.

Als je echt een huisje wil huren kan je eens naar Interhome kijken, maar die zijn natuurlijk niet zo super luxueus en super idylisch.

Groetjes

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums