Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijk 27/09/2008

13-10-2008 15:45:27
Hallo,
Ik heb veel op deze website gekeken maar maar weinig op gepost, maar na onze fantastische dag, voel ik me wel verplicht jullie enkele tips te geven.
Wij zijn om 11u op het gemeentehuis van Brasschaat getrouwd voor de wet (heel leuk, de schepen had blijkbaar de dag ervoor naar onze getuigen gebeld om wat typische kenmerken te geven van ons). Daarna naar de kerk van Maria ter Heide in Brasschaat die trouwens prachtig versierd was!Als auto's hadden we 1 daimler limo (auto zoals die van de Queen) en 5 zwarte jaguars. (Pauwels ceremoniewagens, perfecte service). Daarna hadden we een receptie gepland voor iedereen die naar de kerk was gekomen in het dorpscafé naast de kerk. Door het prachtige weer hebben we de ganse tijd kunnen buitenstaan, geweldig dus. Bij het buitenkomen van de kerk hadden al onze vrienden trouwens een erehaag van gitaren klaar voor ons, wel 16 of zo. Heel knap gedaan (mijn man is nl gitarist). Dan zijn we eerst foto's gaan nemen in de Kroon in Brasschaat (onze stamkroeg) en daarna in het park. heel toffe fotografe (www.livingphotography.be ). Daarna een lichte lunch bij mijn ouders thuis en om 18h richting Lucullus (Brasschaat). Perfecte service, zalig eten, kortom, een fantastisch feest. Onze openingsdans hebben we wel pas laat gedaan en hij was een beetje ongewoon (Zij gelooft in mij van Hazes). Gaf wel sfeer in de zaal. De dansvloer heeft een ganse avond vol gestaan.
Moe en voldaan om half zes in bed gekropen. Onze huwelijksreis hebben we jammer genoeg moeten annuleren omdat mijn man vlak voor ons huwelijk een klaplong heeft gehad en hij niet mag vliegen. We dachten dan naar Parijs of zo te gaan, maar daar was het superslecht weer, dus zijn we lekker thuis gebleven en hebben echt niks gedaan. Ook wel eens leuk.
Alleszins, het was echt ons droomhuwelijk en ondanks alle dingen die misgelopen zijn (kleine dingen zoals : ik vergat overal mijn bruisboeket, de misboekjes waren pas heel laat in de kerk,...) heb ik me er niets van aangetrokken.

Els
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 958

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik14-10-2008 12:29:10

Proficiat met jullie huwelijk !
Jullie hadden een prachtige dag, het was toen echt mooi weer.
Geniet van elkaar !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...