Terug naar overzicht
Je kan altijd contact opnemen met de winkel. Ik heb nog een grotere maat. Vaak hebben ze dan geen pasjurken maar ze kunnen wel jurken bestellen. Aangezien ik de jurk toch graag eerst aan zie heb ik winkels gezocht waardat ze grote pasjurken hebben. Zo ben ik ook in Nederland terecht gekomen. Daar staan ze veel verder in zulke dingen. Merken als Sincerity bridal hebben een speciale lijn grotere maten. Dit zijn ook nog mooie jurken, ik ga waarschijnlijk voor model 4481.
ik heb dezelfde maten en ik heb mijn jurk gevonden bij het bruidsparadijs in merksemdaar hebben ze ook grote pasmodellenvoor een aantal foto's :www.netlog.com/forever_nieke
Dag Leen, Tot maat 46-48 is in de meeste winkels geen probleem om te kunnen passen. Ik heb zelf dezelfde maat en ben in een aantal winkels gaan kijken en overal hadden ze pasmodellen tot deze maten. Ik heb mijn droomkleed (van Modeca) uiteindelijke gevonden bij Le Chapeau in Antwerpen. Daar hebben ze verschillende modellen in grotere pasmaten. Met Moderna heb ik geen ervaring, maar je kan inderdaad altijd eens met hen contact opnemen. Groetjes, Caroline 23/05/2009
hey Leen,Ik had maat 38-40 als ik mijn kleed gaan kopen ben bij Moderna vorig jaar.Het kleed was veel te groot, alle kleedjes die ik aan had waren een aantal maten te groot.Dus ik neem aan dat dat wel geen probleem zal zijn.Naast het kleed vind ik Moderna zeker een aanrader!Vriendelijke bediening en de verkoopster die ik had was heel geduldig en objectief.Heel eerlijk en dat vind ik belangrijk.Veel succes!
het is de moeite waard om eens naar moderna te gaan kijken, ze zijn er vriendelijk en helpen je heel goed, ik ben vorig jaar in Mei gaan kiezen en ben er blij mee, binnenkort nog eens passen
Hey Leen, ik weet niet of je al bij Moderna langs geweest bent maar zoals hier al beschreven is het er de moeite waard. Heel vriendelijk en gedienstig. Ik heb er het mijne ook gehaald