Terug naar overzicht
Hoi Ellen,Ik mail je dadelijk ons misboekje door.Groetjes,Annwww.annenjan.bruiloftsite.nl
hoi Ellen,als je leuke misboekjes of ideetjes ontvangt mag je ze ook aan mij doorsturen want ik moet ook dringend beginnen aan ons boekje dus alle ideetjes zijn welkomalvast bedanktgroetjes ilsekinedki@hotmail.com
Hier zijn ook alle mailtjes met misteksten welkom... :-)Groetjes,Inge
Was een beetje te vlug... mijn mail adres:inge_de_rycke@hotmail.comAlvast bedankt!
HeyZouden jullie naar mij ook jullie misboekjes willen doorsturen?xxxIsabelle
Sorry, mijn email isisabelleke_b@live.bexxx
Hellokes, Ik sluit me aan bij het rijtje... :) Voorbeelden van misboekjes zijn zeer welkom.... Groetjes
Sorry heb blijkbaar zelfde probleem als iedereen... Mijn mail ellen-de-smet@skynet.beGrtz
En heel graag ook naar mij... tinededonder@hotmail.comBedankt!
leuke misboekjes mogen ook altijd naar mij verstuurd worden :-) katrien.spreeuwers@hotmail.comGroetjesKatrien
Ik kan ook nog wat hulp gebruiken voor mijn misboekje. Dus graag ook naar mij doorsturen aub: duits100@hotmail.comGroetjes
Hoi iedereen,Ook wij kunnen inspiratie van mooie misboekjes gebruiken! Bedankt!els.jan@hotmail.com
Ik doe ook mee!kathiavanmeerbeeck@hotmail.combedankt!
hey'keswel naar ons mag je ook enkele voorbeelden sturen want onze priester belde voor de ondertrouw op 13 december,an_bjorn@hotmail.comvele grtz
hallo, wij trouwen ook op 16 Mei 2009, spannend, hebben jullie nog veel te regele, , groetjes Heididgheidi@hotmail.com
Hey!!Wij trouwen ook op 16 mei 2009... Hoe gaat het met de voorbereidingen?Groetjes, Mariemarie.lemper@vub.ac.behttp://www.mywedding.com/marievalentino/
Wie wil mail maar jouw misboekje naar mij, wij kunnen de raad goed gebruiken, moet er nog aaan beginnen en 'tis al voor eind mei?Bedankt meiden
Wie wil mag ook het misboekje doorsturen naar mij: leeuwke86@hotmail.com
originele boekjes zijn hier ook meer dan welkom ;)sabinevanbecelaere@skynet.be
graag ook jullie misboekje naar ons mailen aub : sofiedv79@hotmail.comgroetjes
Hier zijn ook alle teksten nog welkom. Deze week zou het klaar moeten zijn, we trouwen in maart en in november moeten we onze viering voorleggen... Het is niet simpel!
Hier zijn ook alle teksten nog welkom. Deze week zou het klaar moeten zijn, we trouwen in maart en in november moeten we onze viering voorleggen... Het is niet simpel! tineke1985@hotmail.com
Hoi hoi,Misboekjes zijn bij ons ook meer dan welkom! Moet eraan beginnen denken, we trouwen op 3 juli en wil er op tijd aan beginnen. E-mailen kan naar helene_s81@hotmail.comDank jullie!!!
allen die willen en kunnen , ben net begonnen aan dat van ons en zou graag voorbeelden doorgemaild krijgen. Dus indien mogelijk: wendy.vancalster@skynet.be alvast hartelijk bedankt