TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kaat
6-12-2008
|
13-10-2008 20:25:04
Hallo Nele, ik heb mijn kleedje gekocht bij Robel. Ze zijn heel vriendelijk en nemen echt hun tijd, zonder opdringerig te zijn. Ze vragen je eerst of je reeds een stijl in gedachten hebt en laten je dan zoveel mogelijk kleedjes in die stijl zien. Dan kies jij degene uit die je wil passen. Bij mij werd het uiteindelijk een kleedje van Rembo. Groetjes en veel pasplezier!
|
|
leen
4-7-2009
|
13-10-2008 22:15:55
Tof om te horen. Ik was ook van plan om daar als eerste van start te gaan om mijn jurk te vinden. Ik ben al eens langs geweest maar de verkoopster zei dat ik beter vanaf november een afspraak maak omdat dan alles binnen is van nieuwe collecties. Groetjes
|
|
maja
25-10-2008
|
14-10-2008 7:51:18
hallo,
Ik ben zelf ook bij Robbel geweest. En ik moet Nele gelijk geven, ze zijn heel vriendelijk en zetten u niet onder druk om een keuze te maken. Laat u niet afschrikken door de winkel zelf. Die ziet er langs buiten klein en een beetje ouderwets uit. Maar eens je binnen bent val je omver van de keuze die ze hebben. Veel plezier met het passen en geniet ervan. Groetjes, Maja
|
|
isabel
|
14-10-2008 8:52:14
Hallo,
ook ik kan dat volledig beamen! Mijn kleedje heb ik ook bij hen gekocht! Toen ik ging om te passen, had ik totaal geen idee van wat ik wou. Uiteindelijk hebben we bijna 2 uur gepast en is hét kleedje eruit gekomen. zelfs tot na sluitingsuur gingen ze door en ze zijn supervriendelijk! alleen maar positieve reacties!!
groetjes, isabel
22/11/08
|
|
Ine
17-4-2009
|
14-10-2008 10:26:32
Ik heb ook onlangs mijn kleedje bij Robel gekocht.
Ze maken super veel tijd voor je (zelfs nog na sluitingstijd), leggen geen enkele druk op en geen enkele moeite is teveel. De verkoopster heeft echt elk kleedje getoond dat ze in huis hadden. De sfeer is echt relaxt. Succes met je zoektocht
Ine
|
|
vanessa
23-5-2009
|
14-10-2008 16:27:06
zoals iedereen hier heb ik ook mijn kleedje bij robel gekocht, ondertussen al een paar weken geleden, 't is eentje van marylise geworden :) mooi hoor :)
ik ga ook volledig akkoord met wat de meiden hieronder vertellen, veel mooie kleedjes, zeer vriendelijke mevrouw (toch deze die helpt met het passen) ik ben er een 3tal uren aan het passen geweest, nog niet direct besteld (ookal was de keuze zo goed als gemaakt), ben dan enkele weken later teruggegaan en nog eens gepast en beslist :)
veel succes :)
groetjes vanessa www.everyoneweb.com/23mei2009
|
|
Liesbet
22-8-2009
|
15-10-2008 10:24:41
vraag naar veronique, zij is echt een persoon met veel kennis en je voelt je er zeker goed bij!! mvg Liesbet
|
|
freya
1-7-2009
|
15-10-2008 13:43:39
Hoi Nele,
ook ik heb mijn kleedje gepast (reeds 2x) bij Robel in Roeselare. (Leen heeft mij geholpen) die heeft mij welgeteld 11 kleedjes laten passen, 1 voor 1 deskundig van alle hoeken (met behulp van spiegels) ELK kleedje laten bekijken, advies verleend en geen seconde was het haar te veel. bij het afsluiten van het passen vroeg ze ook niet of ik het wou of niet, dus ze laten u rustig beslissen en geven je het gevoel dat je compleet vrij bent van uw keuze. Hele goed keuze geweest vind ik... VEEL SUCCES!
|
|
freya
1-7-2009
|
15-10-2008 13:43:42
Hoi Nele,
ook ik heb mijn kleedje gepast (reeds 2x) bij Robel in Roeselare. (Leen heeft mij geholpen) die heeft mij welgeteld 11 kleedjes laten passen, 1 voor 1 deskundig van alle hoeken (met behulp van spiegels) ELK kleedje laten bekijken, advies verleend en geen seconde was het haar te veel. bij het afsluiten van het passen vroeg ze ook niet of ik het wou of niet, dus ze laten u rustig beslissen en geven je het gevoel dat je compleet vrij bent van uw keuze. Hele goed keuze geweest vind ik... VEEL SUCCES!
|
|
AS
13-9-2008
|
22-10-2008 9:47:29
Dag Nele!
ook ik heb mijn kleedje bij Robel gekocht. Ze zijn echt supervriendelijk en niets is hen teveel. Ikzelf ben geholpen door Véronique. Ik had een kleedje van Pronovias met veel kant en niet echt makkelijk om aan te passen, maar toch hebben ze het steeds met de glimlach gedaan. Hoewel de winkel er idd ouderwets uitziet, is hun service geweldig.
Veel succes en geniet ervan!
|
|
Nele
9-5-2009
|
24-10-2008 15:16:06
Ik heb zaterdag mijn keuze kunnen maken!! Een heel aangename ervaring. Een aanrader voor degenen die nog moeten kiezen! Ik sluit mij aan bij de 'Robel-fanclub'! Dank u voor jullie reacties!
Nele
|
|
laura
12-9-2015
|
31-10-2014 19:03:22
Mijn jurkzoektoch vandaag was ook bij de Robel. Ouderwetse winkel aan de buitenkant schrikt heel wat mensen af. maar de keuze is enorm! van heel simpel,sober tot extravagant. je mag er al de tijd nemen. stellen je ook helemaal op je gemak. ik heb dan ook vandaag na 3u30 jurken passen uiteindelijk mijn jurk gevonden! Dus niets dan lof. L.
|
|
laurena
29-8-2015
|
26-4-2015 1:41:26
Kunnen julliz me mss vertellen hoelang jullie hadden om het kleedje te betalen?
Groetjes xx
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|