Terug naar overzicht
Anastacia en Eros Ramazotti met 'I belong to you' is heel mooi!!
One Mary J Blide en U2I want to spend my lifetime loving you Marc Anthony en Tina ArenaWhen you tell me that you love me Westlife en Diana RossAll my life Aaron Neville en Linda Ronstadyou belong to me Eros Ramazotti en AnastaciaIt is you I have loved Dana Glover (shrek) geen duet maar toch mooi.All for love Brian Adams, Rod Steward en Sting (wel mannen, van de drie musketiers en van Robin Hood)
Ik heb er nog wa gevonden;Hips don't lie van Shakira ft Wyclef JeanEndless love van Diana Ross en Lionel RichieScream van Janet en Michael JacksonWhere the wild roses grow van Kylie Minogue en Nick CavePastorale van Liesbeth List en Ramses ShaffyAdemnood van Linda Roos en JessicaWhen the rain begins to fall van Jermaine Jackson en Pia ZadoraIk weet niet waarvoor je ze juist nodig hebt... tafelindeling?
Hey,Marco borsato heeft ook es een duet gezongen,ik denk met lucie da silva(of zoiets)Succes
Hier zijn er enkele;Somthing stupid - Nicole Kidman & robbie Williams.Jakcson - Johhny Cash & June CarterAll I ask of you - Phantom of the opera( Raul & Cristine)A whole new world - Alladin
hey,time of my life uit dirty dancing is ook niet mis!grtsevelyn