TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
celine
7-9-2008
|
14-10-2008 8:00:17
Dag Petra,
Ik heb mijn bruidsjurk zelf gemaakt en dit kwam op 280 euro all in (incl. stoffen, garen, stoffen voor "klad"kleed, patroon,...). Mijn kleed was wel volledig van wilde zijde, de bruidsjurken die je in de winkel koopt zijn typisch van goedkopere stoffen gemaakt.
Als je overweegt om het zelf te maken: echt doen! De voldoening is heel groot achteraf, en de complimentjes zijn des te leuker (vooral van mensen die niet op voorhand weten dat het zelfgemaakt is).
Succes ermee! Celine
|
|
Windy
19-9-2009
|
14-10-2008 10:07:53
Dag Petra,
Ik ben vorig weekend naar een huwelijksbeurs geweest in Brugge en daar stond Fabienne Esprit, zij is van Wevelgem en maakt trouwkleedjes (ook suitekledij). Voor het werk vraagt zij 700 euro + ongeveer 250 euro voor de stoffen. Het was een heel vriendelijke mevrouw.
Groetjes, Windy
|
|
s
1-6-2007
|
14-10-2008 14:03:13
Een vriendin van mij had haar jurk bij een naaister laten maken. Zij heeft er 1000 euro (stoffen + maakloon) voor betaald en had een mooi kleed.
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
14-10-2008 15:15:51
Hey,
Wij trouwden op 2 augustus en mijn ma heeft mijn kleed gemaakt. Kostrpijs stof: 600 euro. Maakloon: niks. In de winkel waarvan mijn stof kwam kon je het ook laten maken, dan startte het maakloon op 1500 euro. 'k moet wel zeggen dat een zelfgemaakt kleed boven geen enkel ander gaat. Het is volledig je goesting. Tot de laaste parel toe.
Groetjes en succes.
|
|
veerle
1-2-2009
|
14-10-2008 17:59:20
hey,
ik benz elf naaister en maak mijn kleed uiteraard dus zelf.
Ik ben ongeveer 500 aan stoffen kwijt, en dus niets aan werkuren. Als je het bij een naaister laat maken, zal je tussen 500 en een dikke 1000 euro kwijt zijn, naargeliang de hoeveelheid stof die er in zit en het model... Als je vragen hebt, of stoffenwinkels moet weten, geef maar een seintje... veerle
|
|
petra
30-7-2009
|
15-10-2008 21:00:59
Hallo, Kan iemand mij zeggen waar ik naaipatronen kan vinden voor buidskledij? Is dit in stoffen winkels
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|