TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
annelies
9-5-2009
|
14-10-2008 8:25:12
Hallo,
Ik heb mijn trouwkleed ook van t weekend gepast en gekozen. Zoals jij heb ik ook maar 1 winkel gedaan. Deze week was ik ook al aan het twijfelen of ik beter niet nog wat winkels gedaan had. Maar achteraf dacht ik al je het mooi is en je staat er goed mee dan denk ik dat je wel zal stralen op je trouwdag. Want hoe meer winkels je dat hoe moeilijker het zal zijn om te kiezen, denk ik. Ja, t is niet makkelijk, ik twijfel ook vlug als ik iets moet kiezen.
Groeten, Annelies.
|
|
annouschka
11-3-2010
|
14-10-2008 9:13:38
Hoi Inge, Ik heb mijn trouwkleed begin september gekocht, en wist meteen in de winkel dat het het juiste kleed was, één wat echt bij me past. Tot ik de nieuwe brochures van linea en cermo enz kreeg. Zag ik opeens zoveel 'mooiere' jurken en vond het ook jammer dat ik maar 2uurtjes gepast heb. Maar na enkele praatjes met vriendinnen weet ik gewoon dat ik het juiste kleed gekozen heb... Het is heel normaal denk ik, dat je opeens terug gaat twijfelen!!! Ikzelf maak daarom een nieuwe afspraak om mijn jurk nog eens te gaan passen, dan heb ik ze nog eens aangehad en heb ik weer dat gevoel van die pas-dag. Gewoon nog eens gaan aantrekken, die jurk!!!
|
|
Van Gelder
18-8-2018
|
14-10-2008 10:06:47
Hoi Inge
Ik heb een week geleden ook mijn trouwkleed gekozen. Ik heb ook maar 1 winkel bezocht, maar het waren 2 hele leuke uren, ik voelde mij een prinses. Daarom was ik achteraf ook zo blij dat ik mijn keuze heb kunnen maken. Tot hiertoe ben ik nog altijd tevreden met de jurk die ik gekozen heb. Ik zal echter ook niet meer verderzoeken, want ik ben tevreden. Ik denk dat je het jezelf veel te lastig door te beginnen vergelijken. Je kan onmogelijk alle kleedjes passen en zien en er zijn er toch zoveel... Doe dit jezelf niet aan. Ik ben ervan overtuigd dat je een prachtige bruid zal zijn.
Groetjes Caroline
|
|
Isabelle
4-10-2008
|
14-10-2008 12:09:42
Ik ben ondertussen al 10 dagen getrouwd. Ik ben vorig jaar in oktober mijn jurk gaan kiezen (bij Mia Monta) tijdens een opendeurdag. Ik had nog geen winkels bezocht voordien. Ik heb toen 4 jurken gepast en had toen al mijn keuze gemaakt. En eerlijk gezegd, ik heb het me niet beklaagd. Normaal ben ik ook zo'n twijfelaar, maar als je er echt goed bij voelt, blijf dan bij je eerste gedacht. Is er nog iemand meegeweest? Kunnen die je geen steun geven? Eventueel kan je nog eens terug naar die winkel om je kleed nog eens te bekijken (of te passen). Groetjes
|
|
Liese
9-5-2009
|
14-10-2008 13:42:12
Hoi Inge,
ik heb ook maar één winkel gedaan waar ik zes kleedjes gepast heb. Ik had op voorhand wel alle collecties bekeken op internet en wist goed wat ik (niet) wou, en mijn favoriete kleedjes had ik afgeprint. Enkele daarvan heb ik gepast en uiteindelijk is het daar ééntje van geworden. Ergens heb ik er misschien wel wat spijt van dat ik niet meer winkels heb bezocht, maar ik ben enkele weken na mijn bestelling nog eens gaan passen en toen was ik weer volledig overtuigd. Ook nu steekt de twijfel weer af en toe de kop op en dat is niet leuk, maar ik probeer mij dan gewoon het euforische gevoel te herinneren dat ik had toen ik mijn kleedje paste!
Ik zou jezelf niet te veel kwellen met constant naar andere kleedjes te kijken! Maak eventueel nog eens een afspraak om te gaan passen! Je zult zien, op je trouwdag zal je in de wolken zijn met je keuze!
Groetjes,
Liese 09/05/2009 jurgenenliese.bruiloftsite.nl
|
|
Tina
11-4-2009
|
14-10-2008 15:18:58
Hallo Lieze,
ik snap volledig hoe je je voelt. Dit weekend ben ik ook gaan passen. Ik had me voorgenomen om zeker niet te beslissen na deze pasbeurt, want ik weet van mezelf dat ik een enorme twijfelaar ben. Het eerste kleedje dat ik aanhad, paste me wel, maar ik was is niet volledig overtuigd... Geleidelijk aan, door andere kleedjes te passen, begon ik stillaan overtuigd te raken. Ik heb al een voorschot van 800 euro betaald, maar ik had eigenlijk nog wel mogelijkheid om te passen. Ik denk dat ik me teveel heb laten leiden door de verkoopster. Nu vind ik het jammer dat ik niet gewacht heb met beslissen. Kan je niet in dezelfde winkel nog eens andere kleedjes gaan passen? Ondertussen is de nieuwe collectie ook al binnen. Aangezien je al een voorschot betaald hebt denk ik dat dit de gemakkelijkste oplossing is. Mijn maten zijn al opgenomen, ik ben ook aan het twijfelen om het te doen.
groetjes,
tina
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|