Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie nog zaterdag 18/10

14-10-2008 9:56:20
Wie trouwt er nog zaterdag???
Dit wknd was ik nog zo kalm en nu gieren de zenuwen door mijn lijf!!!
Zelfs mijn ventje (toekomstige dan) heeft zenuwen!!!
HEEFT HIJ ANDERS NOOIT!!!
En nu begin ik te twijfelen aan mijn eigen organisatietalent!!!
Kan zelfs al niet meer typen...

annouschka
11-3-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 337

Ann
6-12-2008
 Meld misbruik14-10-2008 12:05:28

Hoi Annouschka,

Wij trouwen op 25/10 en ook hier gieren dus nu al de zenuwen door mijn lijf! Ik begin ook langs alle kanten te twijfelen of alles wel goed zal zijn en het wel mooi zal zijn. Pfffff, echt niet leuk. Gevolg.... Mijn maag is één hoopje ellende en heb ontzettend veel maagpijn.

Groetjes,
Ann
www.annenjan.bruiloftsite.nl

annouschka
11-3-2010
 Meld misbruik14-10-2008 14:48:25

Hoi Ann,
Ja, bij mij hetzelfde, ik denk dat ik deze week nog ergens een half dagje kuren meeneem zodat mijn maag weer wat tot rust komt...
Hopelijk helpt het!!!

Succes nog!!!

sandra
18-10-2008
 Meld misbruik14-10-2008 14:59:19

hey,
wij trouwen ook zaterdag 18 oktober, ik ben nog volledig kalm (wat ik niet verwacht had) eigenlijk totaal geen zenuwen, gelukkig eigenlijk de voorbereidingen zijn bijna klaar maar zondag opdoffer gehad mijn grootmoeder is overleden en wordt vrijdag begraven dus daar gaat de goeie planning, alles moet op woensdag en donderdag want vrijdag moet ik over en weer naar de ardennen, aangezien mijn grootouders daar wonen, nu gaat het redelijk maar zondag en gisteren had ik er geen zin meer in, klaat toch alles doorgaan schieting enz er is van mijn familie niet zoveel volk op ons huwelijk dus de sfeer zal denk ik wel ok zijn, tis misschien raar om zeggen maar zo een dingen kunnen gebeuren maar we moeten er beste van maken.
groetjes nog veel succes

annouschka
11-3-2010
 Meld misbruik14-10-2008 16:21:24

Hoi Sandra,
Wat jammer van je grootmoeder, ik wens je dan ook veel sterkte.
Zoals weer bewezen liggen geluk en verdriet dicht bij elkaar...
Laat er je dag niet door vergallen want mss kijkt ze over je schouder mee...
Sterkte!!!

Nathalie
25-10-2008
 Meld misbruik14-10-2008 21:36:42

Ik trouw ook 25/10 en hier ook serieuze zenuwen!! Pfff.... en zo op het laatste nog vanalles dat te boven komt zoals oa. een kussentje voor de ringen, tafelthema's, ..... tja, zijn er ook allemaal wat laat aan begonnen maar ben 7 maand geleden bevallen en een dochtje vraagt veel tijd!!

Sandra, sterkte met de begrafenis van je grootmoeder!

annouschka
11-3-2010
 Meld misbruik15-10-2008 21:24:25

Hoi natalie,
Tip, heb je een bruidsjongetje??
Mijn zoontje draagt een mini (geen machboxke hé)Hummer
met de ringen erop vastgebonden...
Origineel toch??

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...