Terug naar overzicht
Hey Wat wil je juist inpakken?
Zoals ik gisteren al zie, kan ik niet te veel vertellen aangezien het aanstaande bruidje hier ook regelmatig komt kijken. Ik geef een vb. Als je nu een geschenkbon koopt, geef je gewoon een enveloppe af. Hoe kan je hier nu nog een verrassing rond maken? Heb ik je hiermee geholpen?Groetjes Caroline
Hey, Als je vb een cadeaubon hebt, kan je dit eventueel verwerken in een puzzel ofzo. Zal vb geven, ik heb mijn getuige zo gevraagd: had een mooie foto van ons twee en heb daar een tekst "wil je mijn getuige zijn, dikke zoen... enz" opgezet en een puzzel van laten maken... Dus had ze eerst een beetje werk en het was voor haar een zeer leuke verrassing achteraf. Mss kan je zoiets doen en haar de officiële bon nadien geven... Of een 2de ideetje: in sommige winkels heb je zo van die hele leuke doorzichtige cellofaan balletjes die je kan vullen, als je er zo verschillende hebt en je vult er 1 met je cadeau en de andere vb met allemaal snoepjes, moet je vriendin het cadeautje nog zoeken door alle balletjes open te maken. De balletjes kan je in een vaas of een super groot champagneglas ofzo steken om af te geven. Hopelijk heb ik je een beetje geholpen. Groetjes Ellen ellen-de-smet@skynet.be (voor mocht je specfiekere ideetjes willen :) )