Nu Online
Momenteel zijn er 357 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Inspiratie voor inpakken van cadeautjes

14-10-2008 10:12:47
Heeft niemand hier dat beetje inspiratie?
Hoe pak je op een originele manier een cadeau in zodat de verrassing eens zo groot is? Kan iemand mij helpen?

Groetjes

Van Gelder
18-8-2018
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 411

Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik14-10-2008 10:14:27

Hey

Wat wil je juist inpakken?

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik14-10-2008 10:29:57

Zoals ik gisteren al zie, kan ik niet te veel vertellen aangezien het aanstaande bruidje hier ook regelmatig komt kijken. Ik geef een vb. Als je nu een geschenkbon koopt, geef je gewoon een enveloppe af. Hoe kan je hier nu nog een verrassing rond maken? Heb ik je hiermee geholpen?

Groetjes Caroline

Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik14-10-2008 10:51:33

Hey,

Als je vb een cadeaubon hebt, kan je dit eventueel verwerken in een puzzel ofzo. Zal vb geven, ik heb mijn getuige zo gevraagd: had een mooie foto van ons twee en heb daar een tekst "wil je mijn getuige zijn, dikke zoen... enz" opgezet en een puzzel van laten maken... Dus had ze eerst een beetje werk en het was voor haar een zeer leuke verrassing achteraf. Mss kan je zoiets doen en haar de officiële bon nadien geven...
Of een 2de ideetje: in sommige winkels heb je zo van die hele leuke doorzichtige cellofaan balletjes die je kan vullen, als je er zo verschillende hebt en je vult er 1 met je cadeau en de andere vb met allemaal snoepjes, moet je vriendin het cadeautje nog zoeken door alle balletjes open te maken. De balletjes kan je in een vaas of een super groot champagneglas ofzo steken om af te geven.
Hopelijk heb ik je een beetje geholpen.

Groetjes

Ellen

ellen-de-smet@skynet.be (voor mocht je specfiekere ideetjes willen :) )

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...