Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Liedjes met kleur

14-10-2008 13:30:14
Dag mede bruidjes,

Voor onze tafelschikking gebruiken wij kleuren. Om de mensen naar de tafels te leiden gebruiken we liedjes met kleur.

Nu ben ik opzoek naar de mp3 van:
- Tina Turner - Golden Eye
- Marco Borsato - Rood

Indien iemand dit heeft, mag je mailen naar: annelies.neven@telenet.be

Alvast heel hard bedankt!!

Annelies

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1500

Kay
22-8-2009
 Meld misbruik14-10-2008 13:33:37

Je kan misschien een skijken op i tunes daar kosten die liedjes maar 99 cent of als je belgacom adsl klant bent kan je ze misschien gratis downloaden

Evelien
17-10-2009
 Meld misbruik14-10-2008 15:10:03

ken je dat liedje "true colors" ? dat is zooooooo mooi. Voice-male zingt dat, maar ik weet niet van wie het origineel is. Tis wel niet echt een kleur maar misschien kan je er iets mee.

en dan die hele foute plaat, blauw blauw, ogen zo blauw. Heb ik ook geen idee van, maar dat vind je misschien op internet?

Groetjes Evelien

s
1-6-2007
 Meld misbruik14-10-2008 15:11:45

Een gelijkaardige vraag is een paar weken geleden eens gesteld. Toen zijn er heel wat replay's geweest met 'gekleurde' liedjes. Misschien die oude post eens proberen op te zoeken via de zoekfunctie?

Purple rain van Prince
Blauw van de Scene
Alle kleuren van de Regenboog van K3

s
1-6-2007
 Meld misbruik14-10-2008 15:17:24

Ik heb zelf al eens zitten zoeken met de zoekfunctie, maar niet gevonden.

Nog een liedje
Ogen zo groen van de B-boys (?) (bart de pauw en tom lenaerts)

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik14-10-2008 16:17:27

@Evelien,

Het origineel van True Colors is van Cyndi Lauper. En ik denk dat dat ander van Bart De Pauw en Tom Lenaerts was zoals S al zei, maar dan met groen.

Yellow submarine van The Beatles is er ook nog een, Hemelsblauw van Will Tura, Oker van Clouseau ...

Je kan er zeker wel een aantal vinden.

Groetjes
Ines
reeds 11 dagen getrouwd!

Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik14-10-2008 21:33:25

yellow van coldplay (wordt ons openingsdans oooooh)

Annelies

Meld misbruik15-10-2008 9:36:18

Bedankt allemaal voor de reacties.

Ik ben wel niet meer op zoek naar liedjes met kleur, ik heb ons lijstje al een tijdje klaar. Ik ben enkel nog op zoek naar de twee liedjes bovenaan vermeld in mp3 formaat, aangezien ik zelf een CD wil branden, die dan door de DJ gedraaid kan worden.

Bedankt!

ellen
20-9-2008
 Meld misbruik15-10-2008 11:07:33

Dag Annelies,
wij zijn een maand geleden getrouwd en hadden ook "kleuren" voor onze tafelschikking. Dit was echt heel veel ambiance wanneer de mensen aan tafel gingen. Iedereen die binnen kwam kreeg ook een gekleurd veertje wat wel een mooi zicht was. Je kan Limewire gratis downloaden en daar kan je beide liedjes vinden.
Veel succes ermee,
Ellen

Nele
6-6-2009
 Meld misbruik15-10-2008 19:37:30

Hoi Annelies,

Ik was ook op zoek naar liedjes met kleuren.
Op het formum op datum van 10/9/2008 vind je dezelfde vraag met veel voorbeelden.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...