Terug naar overzicht
Ik heb uit pass - partout papier (grootdik papier, trekt een beetje op handgeschept papier) de kaartjes gescheurd. Vervolgens met handgeschept papier in een vorm gescheurd en op de voorpagina geplakt (om het toch een kleurtje te geven). De tekst ga ik laten drukken op papier en erin plakken want wanneer je het zelf drukt met de printer en het komt ik contact met water, loopt alle inkt uit. veel plezier ermee
Wij maken onze uitnodigingen ook zelf, met ribkarton en gekleurd papier... Ze komen op minder dan een halve euro per stuk. Er kruipt wel veel tijd in (heb er nu 40 af en ben er toch al heel veel mee bezig geweest...)Hier kan je ze zien:http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=339... Groetjes,Inge (1/8/2009)
ik heb mijn uitnodigingen ook zelf afgeprint op papier van de ava.ik heb veel positieve reacties gehad omdat ze simpel maar moioi waren. indien je wenqt en je mailadres geeft stuur ik het even door grtjs mirke
wij laten ze toch maken maar voor een prikje!!! www.vistaprint.be Dan kan je je foto toevoegen. Ik heb het eens berekend: voor een 100 kaarten en kleine kaartjes en enveloppen ben ik een 100 euro kwijt..
@mirandaAls je wil kun je eens jullie uitnodigingen doormailen?? leen_lootens@yahoo.comAlvast heel vriendelijk bedanktgroetjesleen
Hoi,mail me je uitnodiging maar door als je wilt, ben keibenieuwd!mijn mailadres is eveliennepien@hotmail.comGroetjes Evelien
Onze uitnodigingen zijn in een flesje en ik denk dat we per uitnodiging misschien net geen 1 euro betalen (dus voor flesje, sticker, labeltje, uitnodiging in 3 versies, lintjes en pluimpjes om fles te vullen).
Hoi Patricia,Vraagje over die flesjes: waar hebben jullie die gehaald? En hebben jullie de flesjes opgestuurd of rondgedragen?Katrien
Hoi Patricia,Wij wouden ook het idee van flessenpost toepassen. Zou je mij een foto met een voorbeeldje kunnen sturen? dat mag naar dit email adres katrien.spreeuwers@hotmail.com.Waar hebben jullie alles gevonden voor dit mooi idee?GroetjesKatrien
Deze week kreeg ik van iemand het idee om een uitnodiging te maken zoals een parkeerkaart.Dit zou een ronde uitnodiging zijn met aan de bovenkant een foto waaruit een stuk is geknipt. Daaronder zou dan de uitnodiging komen. Zodat als je aan de foto draait de uitnodiging kan lezen... Vond dit wel leuk gevonden maar moet dit nog uitwerken. Zijn er mensen die hier voorbeeldjes van hebben?
De flesjes komen van ebottles.be (de glazen platte) en de uitnodigingen en stickers enz komen vaneen drukker in Gent (basicdesign.be). De pluimen heb ik op internet besteld en de lintjes komen uit AVA en Veritas.