Nu Online
Momenteel zijn er 725 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

GOEDKOPE UITNODIGINGEN wie heeft tips?

14-10-2008 15:08:13
Hallo,wie heeft er tips om goedkope uitnodigingen te maken?Ik wil ze graag zelf maken, en zelf afdrukken...wie heeft een goed idee? Ik vind ze namelijk veel te duur als je ze laat maken.
Groetjes Evelien

Evelien
17-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 811

Imke
4-4-2009
 Meld misbruik14-10-2008 15:54:33

Ik heb uit pass - partout papier (grootdik papier, trekt een beetje op handgeschept papier) de kaartjes gescheurd. Vervolgens met handgeschept papier in een vorm gescheurd en op de voorpagina geplakt (om het toch een kleurtje te geven). De tekst ga ik laten drukken op papier en erin plakken want wanneer je het zelf drukt met de printer en het komt ik contact met water, loopt alle inkt uit.

veel plezier ermee

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik14-10-2008 16:44:54

Wij maken onze uitnodigingen ook zelf, met ribkarton en gekleurd papier... Ze komen op minder dan een halve euro per stuk. Er kruipt wel veel tijd in (heb er nu 40 af en ben er toch al heel veel mee bezig geweest...)

Hier kan je ze zien:
http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=339...

Groetjes,
Inge (1/8/2009)

miranda
27-9-2008
 Meld misbruik14-10-2008 18:46:14

ik heb mijn uitnodigingen ook zelf afgeprint op papier van de ava.
ik heb veel positieve reacties gehad omdat ze simpel maar moioi waren. indien je wenqt en je mailadres geeft stuur ik het even door grtjs mirke

Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik14-10-2008 21:34:46

wij laten ze toch maken maar voor een prikje!!! www.vistaprint.be
Dan kan je je foto toevoegen. Ik heb het eens berekend: voor een 100 kaarten en kleine kaartjes en enveloppen ben ik een 100 euro kwijt..

leen
28-3-2009
 Meld misbruik14-10-2008 21:50:29

@miranda
Als je wil kun je eens jullie uitnodigingen doormailen?? leen_lootens@yahoo.com
Alvast heel vriendelijk bedankt
groetjes
leen

Evelien
17-10-2009
 Meld misbruik15-10-2008 9:30:15

Hoi,mail me je uitnodiging maar door als je wilt, ben keibenieuwd!
mijn mailadres is eveliennepien@hotmail.com
Groetjes Evelien

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik16-10-2008 9:07:31

Onze uitnodigingen zijn in een flesje en ik denk dat we per uitnodiging misschien net geen 1 euro betalen (dus voor flesje, sticker, labeltje, uitnodiging in 3 versies, lintjes en pluimpjes om fles te vullen).

Katrien
14-8-2009
 Meld misbruik17-10-2008 8:38:49

Hoi Patricia,

Vraagje over die flesjes: waar hebben jullie die gehaald? En hebben jullie de flesjes opgestuurd of rondgedragen?

Katrien

Katrien
10-7-2009
 Meld misbruik17-10-2008 11:55:37

Hoi Patricia,

Wij wouden ook het idee van flessenpost toepassen. Zou je mij een foto met een voorbeeldje kunnen sturen? dat mag naar dit email adres katrien.spreeuwers@hotmail.com.
Waar hebben jullie alles gevonden voor dit mooi idee?

Groetjes
Katrien

Stefanie
29-8-2009
 Meld misbruik17-10-2008 19:13:29

Deze week kreeg ik van iemand het idee om een uitnodiging te maken zoals een parkeerkaart.Dit zou een ronde uitnodiging zijn met aan de bovenkant een foto waaruit een stuk is geknipt. Daaronder zou dan de uitnodiging komen. Zodat als je aan de foto draait de uitnodiging kan lezen... Vond dit wel leuk gevonden maar moet dit nog uitwerken. Zijn er mensen die hier voorbeeldjes van hebben?

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik21-10-2008 13:38:44

De flesjes komen van ebottles.be (de glazen platte) en de uitnodigingen en stickers enz komen vaneen drukker in Gent (basicdesign.be). De pluimen heb ik op internet besteld en de lintjes komen uit AVA en Veritas.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info