Terug naar overzicht
Heb je Van Loock al geprobeerd in Zandhoven? Daar hebben ze echt alles!
Ja zeker proberen en je gaat binnen je budget blijven heb zelf 125 euro betaald voor de mijne.Groetjes
Ik kocht de mijne ook bij Van Loock. Kostprijs: 130€, maar z'n geld meer dan waard!
Labro in Herentals?
Bij Jagre (niet ver van het centraal station in Antwerpen) hebben ze ook schoenen. Ik ben prijzen gaan vragen en dat lag rond de 130 euro. groetjes, eva
Hey Imke,Ik zou eens gaan kijken bij Van Loock in Zandhoven. Het is een heel grote winkel en ze hebben daar het ganse jaar een uitgebreide collectie trouwschoenen. Zeker de moeite. Ligging : ongeveer 8km van shopping center Wijnegem.
Bij Le Chapeau hebben ze ook heel veel keuze en de bruidsschoenen hebben overal dezelfde prijs.En daar zijn ze heel vriendelijk en behulpzaam en niks is teveel.
Pff... eigenlijk zijn echte trouwschoenen toch duur, e?! Langs de ene kant zou ik ook wel zo van die schoenen willen die precies voor bij je kleed gemaakt zijn, maar langs de andere kant wil ik ze achteraf toch ook nog wel kunnen aandoen. Ik ben ook al stilletjesaan aan het uitkijken naar schoenen hier in A'pen, en idd, ik vind ook niets. Maar dat kan ook aan mezelf liggen, vermits ik niet weet wat ik wil. :-) Op 8 november ga ik mijn kleed nog eens passen bij Le Chapeau en ik ga daar ook eens zien. Ik wil mijn budget eigl wel limiteren tot € 100, dus weet niet of ik dan ook effectief met iets buiten zal komen.