TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Joke
25-4-2009
|
14-10-2008 20:10:51
Hallo,
Ik ben blij te horen dat ze zoveel tijd maken ! Zelf ga ik morgen ook naar Le Chapeau :-))
En wat de twijfels betreft, ik denk dat dat normaal is, zelfs als je verschillende winkels hebt gedaan zijn er volgens mij nog momenten waarop je twijfelt !
Groetjes
|
|
Laura
11-7-2009
|
14-10-2008 22:57:13
Precies druk daar deze week! Ik ga vrijdag en heb een afspraak om 13u! Ben blij dat het zo goed is meegevallen zo heb ik een gerust gevoel!
Groetjes, Laura www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
|
|
Joke
30-5-2009
|
15-10-2008 7:43:14
Ik heb zaterdag om 12u een afspraak bij Le chapeau. Kan bijna niet meer wachten... Ik hoop dat ik mijn droomkleedje ook ga vinden.
Groetjes
Joke
|
|
Peggy
|
15-10-2008 7:56:44
Je zal zeker geen spijt krijgen. Wie bij Le Chapeau heeft geweest heeft alle kennis gekregen omtrent een jurk speciaal voor jouw. Dat is hun specialiteit om de toekomstige bruid te leren kennen en naar hun persoonlijkheid een perfecte droomjurk aan te bieden. Zeer goede en proffecionele verkoopsters! Groetjes Peggy
|
|
Marie
13-6-2009
|
15-10-2008 8:13:32
Hoi Kristel,
weet je ook of bij le Chapeau al alle nieuwe collecties binnen waren? Of moest er nog een deel komen?
@ Joke: jij bent de enige/eerste die precies niet op een weekdag gaat. Laat jij volgende week weten hoe het geweest is?
Bedankt allemaal en Groetjes!
|
|
Joke
30-5-2009
|
15-10-2008 8:20:58
Ey Marie
Ik zal zeker laten weten hoe het geweest is.(hopelijk goed :-))
Groetjes
Joke
|
|
Amber
9-8-2008
|
15-10-2008 9:35:34
Hey toekomstige bruidjes, Als ex-bruidje en ex-klant van Le Chapeau in Antwerpen wil ik toch even het volgende kwijt: Kijk goed uit doppen, want ze maken daar veel fouten. Ik heb er een slechte ervaring gehad met mijn sluier (kleed kwam van Jagré). Ik ben daarvoor 3x terug moeten gaan. Het kiezen was fantastisch, veel hulp, bekwame verkoopster... alles wat je verwacht. Toen de koop gesloten was, spraken we een datum af om de sluier af te halen (4maand later). Op de afgesproken datum was ik daar, stipt op tijd. Ik kreeg een andere verkoopster, deze keer geen koffie of thee. Na 1.5uur wachten (afspraak??) kreeg ik mijn sluier te zien. De aanpassingen waren niet gebeurd, maar werden mij wel aangerekend! De naaister wist zogezegd van niks! Ik heb de eerste keer dat ik kwam samen met dat mens de aanpassingen bepaald! Ik moest dan later op de dag maar terugkomen. Geen excuses, geen pardon, niks! 4uur later moest ik terugkomen. Hopelijk was toen alles in orde, maar neen hoor, de steentjes die ze erop moesten naaien zaten er nog altijd niet op! Ik kreeg weer een andere verkoopster, die het blijkbaar enorm irritant vond dat ze iemand moest helpen die alleen maar een sluier had gekocht. Daar werd ik verschillende keren aan herinnerd. Om 17.30u was alles pas klaar, te bedenken dat mijn afspraak om 10u was! Resultaat: mijn pasbeurt van mijn kleed in de andere winkel is door Le Chapeau in het water gevallen. Allemaal door hun onprofessioneel gedrag. Ik hoop van harte dat dit een geisolleerd geval was, en dat voor jullie alles wel gaat zoals het hoort. Toch, een gewaarschuwde bruid is er 2 waard! ;-) xxx
Veel succes allemaal, en geniet ervan! xxx www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
|
|
eva
26-10-2008
|
15-10-2008 9:57:18
Hier nog een niet-tevreden klant van Le Chapeau. Ze proberen inderdaad een beeld te vormen van wat je wil, maar als je een mindere verkoopster hebt zoals ik had, dan krijgt die een beeld in haar hoofd dat helemaal niet is wat je wil. Zij kiezen ook de kleedjes die ze je laten passen, dus je kan ook moeilijk kiezen wat je wel mooi vindt, want je ziet de rest niet. Ik had ook van in het begin het gevoel dat ik daar een kleed 'moest' kopen. Ze gaan er van uit dat ze alle kleedjes die in het wereld beschikbaar zijn in hun winkel hebben hangen en dat je nergens anders iets beter kan vinden. En dat zeggen ze gewoon ook heel de tijd! Ik vond ze heel opdringerig en een enorm ego hebben. Ik zou als ik opnieuw moest beginnen zeker niet terug gaan !
groetjes, eva
|
|
Liese
9-5-2009
|
15-10-2008 10:10:53
Hoi,
ik heb mijn kleedje bij Le Chapeau gevonden, dit was wel in de winkel in Bree en niet in Antwerpen. Tot nu toe ben ik heel erg tevreden over hun service! Toen ik ging kijken mocht ik eerst op mijn gemak in de winkel rondlopen en alle kleedjes bekijken, degene die ik dan wou passen werden opzij gehangen. Dan heb ik een zestal kleedjes gepast, de verkoopster zei eerlijk haar mening en zat zeker niet te pushen! Straffer nog: toen ik op het einde twijfelde tussen een kleedje van 1300 euro en eentje van 1900 euro zei ze zelf: "je bent veel mooier met dat van 1300 euro, en voor het geld dat je daarmee uitspaart kan je al de rest (lingerie, schoenen,...) kopen!". Ik heb toen mijn kleedje besteld en werd enkele dagen later opgebeld om te zeggen dat de bestelling vertrokken was. Enkele weken later wou ik nog eens gaan passen, deze keer met mijn zussen erbij, en dat was geen probleem. Vorige maand ben ik een stukje stof gaan uithalen, en ook dat was geen probleem.
Kortom: ik ben een tevreden klant!! Laat je niet te veel afschrikken door de negatieve reacties, want die zijn er bij elke bruidswinkel. (Dit is niet verkeerd bedoeld, voor de bruidjes met slechte ervaringen: ik vind het jammer voor jullie want dat wens ik niemand toe!).
Groetjes,
Liese 09/05/2009 jurgenenliese.bruiloftsite.nl
|
|
Lobke
13-11-2009
|
15-10-2008 12:35:59
hoi
heb je toevallig ook bij de feestkleedjes gekeken??? ik wil nl geen traditioneel trouwkleed en heb gezien dat ze van oni onik leuke kleedjes hebben en ik weet dat LE chapeau deze ook verkoopt grtjs Lobke
|
|
kristel
14-7-2009
|
15-10-2008 21:04:57
hallokes,
Leuk zo al die reacties. Het is wel spijtig dat sommige negatieve ervaringen hebben maar ja ik kan alleen maar spreken dat het bij mij 100 percent is meegevallen. Ik denk dat het ook heel veel afhangt van de verkoopster dat je hebt. Ik heb vandaag mijn mama nog eens gezien en ze heeft mij nog eens overtuigd hoe mooi de jurk wel is. Vele zeggen ook dat die twijfels normaal zijn, maar als ik het beeld van mezelf met het kleed voor de spiegel terughaal dan ben ik toch super content. aan al degene die nog moeten gaan kiezen veel succes en ik hoop dat het bij jullie ook een heel leuke ervaring wordt.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|