Terug naar overzicht
En waar vinden wij dit komisch duo?
ik kan ervan meespreken ik heb ze ingehuurd op ons huwelijksfeest en iedereen vond het geweldig.de mensen moesten eerst langs de bodygards eer ze ons konden komen groeten en iedereen kwam al lachend af" t was echt geslaagd " http://www.actsenmusic.net/ dit is hun website veel plezier iedereen dit is een aanrader !!lieve groetjes mirke en rudy 27-09-2008
telefoon van de bodyguards 0475/939579 www.davy.valerio@telenet.be
Ik vind zoiets ongepast... de gasten lastig vallen en in de belangstelling staan daar waar het bruidspaar toch alle recht heeft op de spotlight. Lijkt me echt niets...
Ik denk dat dit beetje afhankelijk is van het soort volk.... Ikzelf heb nogal een 'stijve' familie, ik ben er zeker van dat mijn tantes en nonkels zich zeer ongemakkelijk zouden voelen. Maar ik kan me wel inbeelden dat het onder het jonger volk en de 'lossere' ouderen wel aanslaat...
de vermelde website adres kan ik nie vinden op het internet.kan ik het juiste krijgen aub ben wel geinteresserd
sjouwie je kunt een kijkje nemen op de website www.actsenmusic.net of vragen davy.valerio@telenet.beveel succes davy