Terug naar overzicht
ik heb ooit op bijna alle bruidsbeurzen gewerkt.als je nog niet veel hebt, is het idd wel de moeite.
Dag Sabrina,heb je meer info over die beurs? Waar en wanneer is die ? Ken je een website?Bedankt!
ik heb die van brussel gedaan vorig jaar, het is best eens leuk maar als je weet wat je zelf al wil vindt ik het niet echt de moeite.
Wij zijn afgelopen weekend naar de beurs in Brugge geweest. Wel leuk door de sfeer die er daar hangt, maar als je al veel voorbereid hebt, ga je er misschien niet zoveel aan hebben...Wij hebben enkel nog maar zaal, dus voor ons was het zeker interessant.grtjs
Wij zijn vorig weekend in Genk geweest en het was echt de moeite. We hebben er heel veel ideëen opgedaan. Ook al heb je veel ik vond het toch de moeite en iedereen is er super vriendelijk!
wij zijn 2 weken geleden naar die in antwerpen geweest, is dezelfde als die die nu in brussel is, http://www.trouw-mariage-expo.be/ was inderdaad leuk, maar wij hebben al heel veel, als je nog niet zoveel hebt geregeld, dan is het zeker en vast de moeite, en als je al veel hebt, dan ist ook wel leuk, maar dan pik je er niet meer zo heel veel van mee :)groetjes
hallo, tine je moet op de site van www.trouw-mariage-expo.be gaan daar zie je alles wat je moet weten die in brussel is van het weekend,groetjes sabrina