Terug naar overzicht
hallo, ik ga ook een tiara dragen (het is dan ook mijn verlovingsgeschenk), ik dacht mijn haar eerst op te steken, maar vindt het niet mooi bij mijn gezicht staan, ik heb schouderlang haar en ga deze verlengen, dan laat ik er grote krullen in leggen en steek een deel op waarin de tiara dan vasrgezet kan worden, maar als je het mij vraagd, test beide en kies waar je je goed bij voelt en mooi mee staat
Ikzelf droeg ook een heel fijn tiara diadeem. Het maakte het geheel echt af !Mijn haar was opgestoken. Als je wenst kan ik je een foto doormailen.tja, op die dag mag je best het prinsesje zijn....x
Sharon en Vi, waar hebben jullie je tiara gehaald. Ik denk ook dat ik voor een tiara ga in opgestoken haar. Hangt nog beetje af van de keuze van kleed, maar normaalgezien wel.
Ik heb mijn tiara gehaald bij veritas. Vi, als je wilt mag je die foto doorsturen naar naessens_soreyn@hotmail.comveel groetjes
Hey ,ik had ook een tiara en vond dat ik er uit zag als een prinses. Zei mijn papa trouwens ook.Groetjes kimberleykimberley.hermans@telenet.be
Hallo sharonik had op mijn trouw ook een tiara in mijn haar. Als je foto's wilt zien. kan je naar mijn website gaan kijken.www.virginiejurgen.bruiloftsite.nl groetjesvirginie
Sharon,Ik ga ook een tiara dragen en heb hem ook bij Veritas gekocht, inderdaad echt prinsessengevoel, zeker samen met m'n droomkleedje dat ik vorige week vond :)xxxCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl