Terug naar overzicht
hey,wijzelf gingen eerst ons feest laten doorgaan hebben in Oudenburg. 6 km van Oostende. Dit was echter op 1 u en 10 minuten rijden van ons thuis. uiteindelijk hebben we ervoor gekozen om dit niet te doen omdat we schrik hadden dat de mensen reeds vroeg na het eten gingen zeggen merci maar nu moeten we voort want we moeten nog zolang rijden. er was ook een zaaltje waar we onze ceremonie gingen doen maar kan je collega's en anderen die je enkel voor de receptie uitnodigd het "aandoen" om zo ver te rijden? uiteindelijk kiezen jullie zelf.. maar maak deze bedenkingen ook eens. groetjes ellen
Wij hebben daar toch ook rekening mee gehouden en een zaal gezocht die ergens in het midden ligt voor iedereen. Zodoende moet bijna iedereen tussen een 5min en 30 min rijden, met een paar uitzonderingen die van ver moeten komen. Als ik zelf naar een trouw zou moeten die drie kwartier rijden is, zou ik er ook rekening mee houden. Indien het beste vrienden zouden zijn, zou ik kijken om ergens dichterbij te overnachten ofwel een taxi regelen. Indien geen beste vrienden dan zou ik niet drinken en ook op een redelijk uur naar huis gaan denk ik. Mss moet je jezelf ook eens die vraag stellen, wat zou jij doen moest het omgekeerd zijn? Aan de andere kant, als het je droomzaal is ...
Wij wonen in Gent en onze familie is voornamelijk afkomstig uit het antwerpse. Wij hebben er uiteindelijk geen rekening mee gehouden aangezien het sowieso lang rijden gaat zijn voor hen. Voor onze vrienden is het een half uurtje, wat ik niet veel vind. Het is een prachtige zaal en een zaal creeert toch een groot deel van de sfeer op een feest, dus ik heb het zelfs niet overwogen om daar compromissen in te doen. Wat wij wel doen is een aantael B&B's/hotelletjes suggereren.
hey,wij trouwen 7 fzbruari en hebben daar toch ook een beetje naar gekeken om niet te ver een zaal te zoeken! ze is ongeveer in een straal van 15 km voor velen! ten eerste omdat we ook schrik hadden dat anders iedreen snel naar huis zou gaan en ten tweede ook nu met al die controles en als je dan nog zo ver moet rijden...groetjes
Hey meid,als het je droomzaal is, gewoon doen!!Je familie en vrienden zullen dit begrijpen.Zoek een hotel voor ze in de buurt en bespreek dit eens, dan kunnen ze ook genieten en wat meer drinken.Groetjes
Hey,Wij trouwen in Hofstade voor de kerk en ons feest gaat door in Kasterlee, zo een uur rijden van elkaar. Ik ben namelijk van Hofstade, mijn toekomstige van Geel dus ja, waar doe je het dan. Ik heb enkel schrik dat de meeste de moeite niet gaan doen voor de kerk wat ik wl spijtig zou vinden!Groetjes, Laura