TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
funfoto
|
15-10-2008 11:02:18
|
|
katelijne
|
15-10-2008 13:49:14
Dag Evi,
wij gaan daar volgend jaar ook trouwen. Ik moet wel zeggen dat ik van bij het begin vertrouwen had in de bazin (Stéphanie). Ze is toch heel erg bezig met haar goede naam, dus ze zal er alles aan doen om alles vlot te laten verlopen. Wanneer trouwen jullie daar? Na de vernieuwingen?
Grtjs
|
|
Evi
30-5-2009
|
15-10-2008 14:24:37
Wij trouwen daar volgend jaar 30 mei. Dus idd na de vernieuwingen. Ben wel eens benieuwd, want 't zal natuurlijk alweer heel wat anders zijn. Nu, ze hebben ons de kleine zalen getoond. Die waren al vernieuwd en ze zeiden dat ze diezelfde stijl gingen doortrekken. Ik vond die kleine zalen heel mooi, dus de grote zal dat ook wel zijn é. Wij waren ook vanaf de eerste minuut verkocht. De zaal is 200% wat wij zochten en je hoort onmiddellijk van de bazen dat ze hun vak kennen. Nu wilde ik toch nog es de mening horen van funfoto, want die lijkt van elke zaal wel de goeie en slechte kantjes te kennen. Onze eerste indruk was goed, maar mss waren er toch nog een paar scherpe kantjes die we niet kenden. maar bij deze een geruststelling, want er zijn er blijkbaar geen. Joehoe!!!
|
|
katelijne
|
15-10-2008 16:10:06
ideaal :-) Extra geruststelling! Maar ik heb er eigenlijk wel het volste vertrouwen in. Wij zijn nog maar paar weken verloofd, en telkens als wij of onze ouders het aan mensen zeggen dat we daar trouwen, volgt de reactie: "ah das echt een mooie zaal" (alé ja, van de mensen die de zaal kennen toch :-) ) Ik vond die twee kleine zalen ook zeer mooi. Ze heeft echt smaak hé, en ze weet perfect wat ze wil, al de groene kleuren moeten op termijn verdwijnen, want ze haat groen blijkbaar! Ander vraagje, gaan jullie voor die VIP receptie? Dat lijkt ons eigenlijk wel supertof om te doen. Alleen is mijn verloofde er niet van overtuigd dat de mensen daar genoeg zullen durven van eten. Want indien we die receptie nemen, zouden we het voorgerecht weglaten en enkel nog een soepje kiezen.
Wij trouwen pas in december (dus het eten en zo zijn nog zorgen voor morgen), maar ik verlang nu al echt!
grtjs
|
|
Evi
30-5-2009
|
15-10-2008 16:44:38
Wij doen 2 aparte recepties. Voor de mensen die enkel naar de receptie komen doen we heel waarschijnlijk een VIP receptie en voor diegene die naar het avondfeest komen, gaan we waarschijnlijk voor de receptie 't gravenhof (of zoiets). Die VIP receptie is echt héél uitgebreid. Mijn ouders hebben er al ééntje meegemaakt en enkel na receptie hadden ze eigenlijk al goed/genoeg gegeten. Dus als je gasten idd erna nog moeten eten zou ik mss voor hen ook niet voor een VIP opteren. Ofwel ook voor hen VIP receptie, maar denk dat ik dan onmiddellijk aan het hoofdgerecht zou beginnen. Wij willen zeker een VIP voor de eerste receptie omdat er veel mensen van ver moeten komen. Wij willen dan ook dat het de moeite is voor hen om af te komen.
Dat de mensen niet voldoende gaan durven eten tijdens de VIP, moet je zeker niet mee inzitten. De maître D' vertelde ons verhalen van mensen die de kraampjes bestormden alsof ze van de hele avond niets meer zouden krijgen. Hij moest soms echt de mensen geruststellen dat er steeds aangevuld werd. En hoe ben je zelf op de receptie? Wij doen ons zelf ook nooit tekort aan hapjes, hoe meer hoe beter. Een hapje overslaan of niet durven nemen, staat dan niet in mijn woordenboek hoor. ;-)
|
|
Evi
30-5-2009
|
15-10-2008 16:47:08
Na 30 mei mag je mij volledig uitvragen, dan kan ik eindelijk eens uit eigen ervaring spreken. Hopelijk zijn die zo goed als iedereen zegt...
|
|
katelijne
|
15-10-2008 17:36:20
tof,dat zal ik zeker doen! Nog één vraagje, voor welke dj hebben jullie gekozen?
|
|
katelijne
|
15-10-2008 17:38:17
aja, en goed idee van die recepties om dat zo te doen, wij gingen die vip receptie doen voor iedereen samen (receptiegasten en avondgasten). Maar jullie voorstel is ook wel handig. en nu zal mijn ventje ook content zijn dat hij eens gehoord heeft dat die VIP receptie genoeg is ;-)
|
|
Evi
30-5-2009
|
16-10-2008 9:30:14
Wij twijfelden tussen JMC productions (oudenburg) en DJ infinity (Diksmuide). Hebben uiteindelijk voor infinity gekozen omdat we daar referentie van hadden. Hij heeft paar jaartjes geleden gedraaid op huwelijk van een neef, en 't was super; van eerste tot laatste minuut was dansvloer vol.
|
|
Peter
|
10-11-2008 22:14:40
Wij zijn er ook eens geweest en we vinden het wel een mooie zaal!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|