Terug naar overzicht
is naar mijn weten zeker niet slecht, volgens dat ik me kan herinneren is de service er zeker niet slecht! heb er ook al de muziek verzorgd! dierk, www.studiohappymusic.be
Ik ken feestzaal Scala, ben er wel nog nooit geweest maar van mensen hoor ik het dat het er zeer goed in orde is en ook heel sjiek aangekleed de zalen maar het is er wel zeer duur. Maar ik zou vrijblijvend eens een kijkje gaan nemen en zij gaan dan wel prijzen geven dan heb je zelf ook een idee Nog veel succesgroetjessofie
wij zijn zelf niet gaan kijken omdat we het nogal duur vonden, en we van anderen de reactie kregen dat het zo'n duf ding was, geen lich binnen en zo, zeker voor in de zomer niet echt leuk ...
tja... weten jullie misschien nog leuke en ludieke feestzalen in de omgeving van het Waasland?
Hallo,ben al eens naar een trouwfeest gegaan in Scala en vond het echt super. Veel sfeer, lekker eten, prachtig decor, veel (adem)ruimte en de bediening was in orde. Het aperitief werd in de tuin geserveerd. Ik vind het zeker een aanrader.G.
Wij trouwen er in september...kwil je anders wel laten weten hoe het was ;-)Ah ja, anders moet je maar eens gaan kijken...wij waren onmiddellijk verliefd op de zaal...Groetjes