Terug naar overzicht
Hallo,proficiat met de zwangerschap. Is het niet wat kortdag om een trouwkleed te keizen na de bevalling, je kan misschien best nu je kleed al kiezen en bestellen, maar de effectieve pasbeurten uitstellen tot na de bevalling.Succes
Ik zou nu al kiezen en/of kopen. Nu heb je nog geen buik en daar me je nu nog van profiteren.Na de geboorte heb je misschien geen tijd meer om nog iets te gaan halen of te bestellen.Succes
Niet te lang wachten is de boodschap. Ik had mijn kleed een jaar op voorhand gekozen. Toen ik mijn keuze had gemaakt, bleek dat ze voor dat kleed 6 maanden nodig hadden om het te maken. Een geluk dat ik dus vroeg genoeg gegaan was, anders moest ik mijn keuze herzien.
Hallo, Inderdaad proficiat met je zwangerschap, ik laat mijn jurk volledig op mijn maat maken dit duurt 8weken het kan ook op minder maar om makkelijk en zonder stres te werken rekenen ze 8 weken.je weet nu nog niet hoeveel je zal bijkomen en hoeveel gewicht je na de geboorte gaat afvallen soms duurt het wel even en als je borst voeding wil geven is het ook niet zo gezond om dan heel hard te gaan vermageren.Dus misschien is het ook een optie voor jou om eens te informeren, ik laat mijn jurk bij Anastasia maken in Nederland misschien wel een beetje verder rijden maar een stuk goedkoper dan een jurk kopen en bovendien is ze dan volledig naar mijn zin.groetjes sylvia PS: geniet van je zwangerschap