Terug naar overzicht
Hoi Kay, Ben blij dat het zo goed is meegevallen:-)Ik had een beetje hetzelfde gevoel toen ik vorige week ging passen (Maxim's couture) en ook bij mij was het op 1,5 uurtje geklonken! Eenmaal aan't passen was dat eigenlijk wel superleuk he:-)) Groetjes,An
He Kay,nu kan ik al helemaal niet meer wachten om te gaan passen! gelukkig is het morgen zover :)leuk dat je een kleedje gevonden hebt!groetjes,els
Hey kay!net zoals jij heb ook ik mijn droomjurk gevonden bij Cermo!het was super, afgelopen vrijdag! 's ochtends op t gemakske naar kapper geweest, daarna moeder en zus ophalen, nog eventjes naar huis waar de schoonmoeder ondertussen ook was en op naar de cermo.vond het zo leuk! had een goeie verkoopster en heb zeker 25 kleedjes gepast :-Dop een gegeven moment had ik er nog 3 over en toen ik mijn kleedje nog een keer aan had wist ik gewoon dat dit HET kleedje was en zag ik heel de dag al voor mij :)de supersmile van vrijdag is nog steeds niet van mijn gezicht! :-D
Hoi Kay,Ik ben blij dat je je droomjurk heb gevonden.Ik ben vandaag een beetje in paniek geslagen. Ik heb maat 44 en heb een grote schrik dat ik niet in een paskleed kan. Dat ze met het gaan voor houden enzo.Wat gebruiken ze zo als hulpmiddelen?20 november is het zo ver. Groetjes