TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Laura
11-7-2009
|
15-10-2008 20:14:57
Hey,
Ik ga overmorgen naar zowel Jagre als le chapeau. Ik kan je laten weten hoe de prijzen juist liggen maar ik denk dat je met 500 euro wel bij Jagré terecht kunt maar niet bij Le Chapeau.
Groetjes, Laura
|
|
natalie
14-8-2009
|
15-10-2008 21:54:11
Hallo,
Bij sommige winkels kun je de pasmodellen aan verminderde prijs kopen. Ik ben vorige week naar maxim's couture in aarschot geweest en daar hing een rek met allemaal einde reeks-kleedjes waar je ook korting op kreeg. Ik veronderstel dat andere winkels dit ook doen!
Veel succes.
|
|
Sofie
3-5-2008
|
15-10-2008 22:16:48
je kan ook eens kijken bij Farah Love in Merksem, daar zijn de kleedjes niet al te duur en ze werken ook met pakketprijzen (maar wel gedurende bepaalde weekends)
ze hebben wel een snelle service, ze laten je veel passen op korte tijd en je moet redelijk snel beslissen, maar als je goed voorbereid bent, en niet perse een koffietje wil drinken en als een prinses in de watten gelegd worden, kan je er voor een deftige prijs een zeer mooi kleedje vinden...
groetjes, en veel succes
ps: ze hebben wel een website
|
|
Daphne
20-9-2008
|
16-10-2008 9:02:16
Bij Jagré hebben ze kleedjes van rond de 500 euro. En soms verkopen ze daar ook de pasmodellen aan min 20%. Ik heb mijn kleed daar gekocht en ze zijn er echt supervriendelijk. Ik heb mijn kleed 440 euro betaald. Groetjes
|
|
Kelly
13-6-2009
|
16-10-2008 19:53:46
Hoi Allemaal bedankt voor jullie reactie. Ik denk dat ik best een afspraak maak met Jagré om te gaan kijken. Wie weet vind ik daar wel iets. En, Laura, wil je me aub iets laten weten hoe het daar is en wat de prijzen ongeveer zijn. Ik wens je heel veel plezier morgen en veel succes met het kiezen. Groetjes, Kelly
|
|
Laura
11-7-2009
|
21-10-2008 10:03:54
Hey kelly,
Sorry voor het late antwoord! Ik ben bij Jagré geweest en er was wel een kleedje dat ik erg mooi vond en de prijs was 625 euro. Ik heb het nu wel niet gepast want ik had een afspraak bij Le Chapeau waar ik wel mijn kleedje heb besteld en dat kost 1260 euro. Dus je ziet er is een groot verschil. Nu is het wel zo dat ze er niet zo heel veel keuze hebben, de suitekleding is er dan weer wel in overvloed. je moet maar eens zien he, het kan zijn dat je droomkleedje er tussen zit ;)
Groetjes, Laura
|
|
Dany
24-5-2008
|
22-10-2008 13:48:46
Mijn vrouwtje heeft haar trouwkleed gehaald bij Farah Love in Zwijndrecht. Volgens haar een grote keuze. Hebt er verschillende formules (enkel kleed, kleed met schoenen, kleed met schoenen en lingerie, ...)
Was echt betoverd toen ik die ochtend bij haar toekwam... Prachtig kleed was het.
|
|
Dany
24-5-2008
|
22-10-2008 13:48:47
Mijn vrouwtje heeft haar trouwkleed gehaald bij Farah Love in Zwijndrecht. Volgens haar een grote keuze. Hebt er verschillende formules (enkel kleed, kleed met schoenen, kleed met schoenen en lingerie, ...)
Was echt betoverd toen ik die ochtend bij haar toekwam... Prachtig kleed was het.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|