Terug naar overzicht
DebbieBij ons in't dorp hebben ze van die zonnebanken waar je in moet recht staan, dit is ideaal als je geen plekken wilt hebben. Je kan ook enkel onder een hemel gaan en niet onder een dubbele bank.MvgEls21-3-09
Ik heb ook een zonnebankkuur gadaan en mij hebben ze gezogd dat ik mijn armen boven mijn hoofd moest leggen. Groetjes,Daphne
Ik heb dat ook als ik op de zonnebank lig. Maar als ik mij bij elke beurt de laatste 5 minuten eens omdraai, dan heb ik geen last meer van die witte plekjes. Andere optie is idd een zonnebank waar je in recht staat, maar das dan wel niet zo ontspannend.
Zonnebank waar je moet rechtstaan, zoals reeds gezegd.
Hallo Debbie, Je af en toe eens op je buik draaien helpt ook en bijkomend voordeel is dat je gezicht, wat meestal het meest bruint, dan niet zo af steekt tegen je decolté.GroetjesInge27/09/08
ik raad je aan om regelmatig eens rond te draaien. Als je toch onder een zonnebank gaat waar je moet recht staan ga dan zeker niet te lang de eeste keer want ik heb dit ooit gedaan (10 min de eerste keer) maar was zo verbrand onder mijn oksels dat ik 3 dagen met ijspaks heb rond gelopen.groetjes Nathalie