Terug naar overzicht
Hey!Wij hebben 2 recepties: 1 voor degene die enkel naar de receptie komen, die duurt 1u30 en de receptie voor de mensen die ook naar het avondfeest komen is 1 uur...Groetjes!Tiffany20 mei 2009
Onze traiteur zei dat je voor de duur van de receptie vooral naar het aantal gasten moet kijken. Als er 150 personen komen en je doet een receptie van 1,5uur dan heb je dus 1 min per persoon. Dat is net genoeg om tegen iedereen 'hallo' en 'tot ziens' te zeggen. Het hangt er dus van af wat je zelf wil. Als je meer tijd wil om met iedereen te praten kan je het best langer doen. Wij hebben 160 gasten en hebben een receptie van 2,5uur.groetjes, eva
Wij hebben ook 2 recepties. Eén van 2u voor diegene die enkel naar receptie komen en ééntje van 1u voor de avondfeestgasten. Voor die laatste heb je nog tijd genoeg na de receptie en dan is 1u volgens mij voldoend. 3u vind ik persoonlijk ook wel al heel lang.
Hoi,Wij trouwen ook in december, op sinterklaas ;) Wanneer is jullie grote dag?Wat de receptie betreft: de eerste receptie duurt anderhalf uur, dan hebben we zogezegd een uurtje vrij en erna is er een receptie voor de genodigden van het avondfeest en dat is een uurtje.Groetjes!
Bedankt voor jullie reacties. Wij trouwen op 20 december, niet meer zo heel lang dus!En we hebben nog zoveel te regelen ...We hebben zo'n 130 man uitgenodigd voor de receptie. Als ik de reacties hier zo lees is 3 uur inderdaad wat lang. 't Komt eigenlijk niet zo slecht uit; zo hebben we meer tijd om foto's te trekken én 't is beter voor ons budget :)
Drie uur lijkt mij ook lang, maar als er veel volk (200man) komt kan je die drie uur misschien goed gebruiken om iedereen te begroeten.Onze receptie duurde 2 uur en ik vond dat lang genoeg eigenlijk. De receptie voor de gasten van het buffet duurde een uurtje, maar da's uiteindelijk uitgelopen naar 1h45min, wat veel te lang was, maar mijn man was erg ziek op ons feest.
Bij de zalen waar we waren gaan kijken voor ons feest hebben we een brocure met prijzen gekregen en daarin stond een receptie van ongeveer 2 uur...