Terug naar overzicht
Dag Debby,Wij trouwen op 22 Augustus 2009 en wij nemen Guy de kok als Ceremoniemeester. Wij zijn zelf heel content van hem en hij heeft ook mijn vriend zijn zus getrouwt. Het is Wel een serieuze man maar wij vinden hem zeer bekwaam en aangenaam.Groetjes Kayhttp://guyenkay.bruiloftsite.nl
Hey Debby,Wij hebben Guy enkel als DJ en de eerste indruk was echt heel aangenaam. Het is zeker een plezante mens en het belangrijkste: hij weet wat hij doet en heeft veel ervaring!Groetjes, laura
Hallo Debby,Misschien heb je inmiddels al contact opgenomen met Guy?Wij trouwen 9 september volgend jaar en ook bij onze bruiloft zou Guy aanwezig zijn.. Echter niet alleen als ceremoniemeester maar tevens als getuige van mijn toekomstige ;-) Guy is namelijk een zeer goede vriend van ons.Stijf en Guy gaat niet samen in een zin, echter hij neemt zijn werk serieus en zal ervoor zorgen dat alles loopt zoals het moet lopen zoals een goede ceremonie meester met zeer veel ervaring betaamd.Indien je het nog niet hebt gedaan kan ik je enkel adviseren om eens contact met hem op te nemen voor een gesprek, jullie gevoel is het belangrijkste.Groetjes Kimberly