Nu Online
Momenteel zijn er 317 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksaanzoek in londen

16-10-2008 13:51:09
ik ga binnen 3 weken een weekendje naar londen en ik zou haar willen een aanzoek doen!
ik ben op zoek naar iets speciaals om haar te laten doen of iets origineels in elkaar te steken help me aub

stijn
11-11-2018
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1992

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik16-10-2008 15:46:45

dag Stijn

Mijn man heeft me ten huwelijk gevraagd in Londen (ik zat er al 10 jaar op te wachten)
ik merkte wel op de trein dat hij redelijk nerveus was , nadien gingen we naar het hotel onze valiezen afzetten.

Dan te voet door hyde park, ik had echt niks door

dan kwamen we uit aan een meer met veel eendjes (ik zie dat graag) en zei hij ' ga eens zitten op dat bankje liefste' dan kan ik een foto nemen
ik dacht ok, ik ging zitten
hij nam een foto

toen kwam hij naar me toe en knielde neer
hij zei , wel, dat was dan de laatste foto van jou als vrijgezel, wil je met me trouwen' en gaf hij de ring van mijn dromen

ik stond als perplex !
k vond het wel romantisch
toen we terug naar het hotel gingen was ons kamer versierd met rozenblaadjes en stond er champagne

ja ik droomde weleens van wereldschokkende aanzoeken, maar ik weet hoe moeilijk het voor hem al was , hij was heel zenuwachtig en zo
en wou het niet echt in publiek doen

er zijn ongetwijfeld nog hele leuke manieren in londen(in londen eye of zo)
je kan het daar vragen en vragen dat ze champagne klaarzetten?

Veel succes met je aanzoek !!

groetjes
christel
www.jimmyenchristel.bruiloftsite.nl

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik16-10-2008 16:54:18

Hallo,

op www.trouwhop.nl staat er in het forum een topic over huwelijksaanzoeken. Daar kan je verschillende ideetjes vinden.

Groetjes,
Inge

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik16-10-2008 16:55:14

oeps... is trouwshop.com...
Dit is de link voor het topic over aanzoeken:
http://www.trouwshop.com/_forum/forum_topics.asp?FID=14

Lien
1-8-2009
 Meld misbruik17-10-2008 11:02:30

Je kan het zo orgineel maken als je zelf wilt... maar uiteindelijk is het de vraag wat telt... op welke manier dan ook (natuurlijk wel op een rustig, onverwacht moment met eenring hé :-))
Bij ons was het in Rhodos en mijn verloofde was tijdens zijn 'betoog' aan het filmen... de reactie op mijn gezicht als hij dé vraag stelde, ongelofelijk! En tstaat voor altijd op beeld :-)

Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik17-10-2008 12:52:23

Iemand dat wij kennen had in Londen een "capsule" van het reuzerad afgehuurd en daarin champagne laten klaarzetten... :-). En dan bovenaan "de vraag" gesteld...

Wendy
26-9-2009
 Meld misbruik19-10-2008 11:57:06

Wij wonen momenteel in London en er zijn zoveel leuke dingen die je hier kan doen.
- London Eye is inderdaad heel romantisch en zal je vriendin nooit vergeten.
- Laatst was er iemand die zijn vriendin ten huwelijk gevraagd heeft in Piccadilly Circus. Hij had de lichtgevende reclameborden op een bepaald tijdstip laten veranderen met zijn vraag. Het was zo romantisch dat het in de krant gekomen is!
- Op 19 november (kweet niet of dat net te laat is voor jullie) gaat de schaatsbaan in Somerset House open. Dat is een schaatsbaan met kerstboom, fakkels, muziek etc. op een binnenplein met historische gebouwen. Je moet wel op voorhand boeken. Misschien kan je aan de DJ een verzoeknummer vragen?
- Op de roltrappen van de metro zijn er interactieve reclameborden. Misschien kan je met Transport for London afspreken om op een bepaald uur een boodschap af te spelen?
- Je kan een theatervoorstelling boeken en op het podium gaan tijdens de pauze? Je kan tegen je vriendin zeggen dat je naar toilet gaat?

Laat maar horen als je andere plaatsen en dergelijke zoekt in London: wendy_schoonjans@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...