Terug naar overzicht
Hoi,feestviltje, wat houdt dit is?Wij zijn immers ook ah zoeken voor alternatieven voor de praatpaal.groetjes,Natash
ben ook wel benieuwd wat dit zou kunnen zijn...
Dag Isabelle, wij zijn uit de omgeving en alle ideetjes zijn welkom. Je kan me contacteren op hannepluisje@hotmail.com. Grtjs
@ natasha(hetfeestviltje.be) Voor 150€ krijg je 250 bierviltjes (recto verso dus 500 vragen) met vragen. Deze bierviltjes legden we op tafel zodat de gasten deze konden invullen. De vragen gaan van: wie is de baas thuis? Naar waar moet het bruidspaar op reis? Wat vind je van het bruidskleed? Geef vijf namen voor de toekomstige kinderen van het bruidspaar?...Je moet weten: ik ben 7 maanden zwanger en had 'gewone' kledij aan. De reactie op de vragen was super!Echt een aanrader!!!!Groetjes
Dag Isabelle,Wij zijn ook van plan om 't tofsteedje te huren... kan je me daar wat meer over vertellen qua werking etc? Groetjeshannepluisje@hotmail.com
Hier even ter info de website van Het Feestviltje: www.hetfeestviltje.be
hallowie kan mij helpen ?ik zou graag willen weten welke vragen er zoal op de bierviltjes staan .dank u
mijn e-mail bad.boy5@skynet.be
Hallo allemaal !Hier Joost van DE PRAATPAAL, Het Feestviltje en DE FEESTCAMERAADJES.Gewoon even om te melden dat de 10 verschillende vragen die op voor- en achterkant van de 250 Feestviltjes staan, nu ook terug te vinden zijn op de website!Allen daarheen :-)www.hetfeestviltje.be Nog veel succes met jullie voorbereidingen en maak er een originele, onvergetelijke huwelijksdag van !!Groeten,Joost