Nu Online
Momenteel zijn er 375 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

27 september: een sprookje

16-10-2008 17:26:44
Hoi,

Op 27 september was het bij ons zover, en het werd een pracht van een dag!! Ten eerste was het schitterend weer en ten tweede, wel, dat lees je hieronder :-).

Om 6uur30 ging mijn wekker af, en ik was totaal niet nerveus, ik werd om 7 uur bij de kapper verwacht, en die heeft mijn haar echt prachtig gedaan.
Om 8 uur ben ik dan naar huis gegaan, en daar kwam mijn visagiste al aan: Heidi Fonteyn, een echte aanrader.

Om 8u30 kwam de fotograaf toe en tegen 9u45 kwam mijn ventje eraan. Dat moment vergeet ik nooit, hij stond met een PRACHTIG boeket in zijn handen, en was echt geëmotioneerd toen hij mij zag. De foto's van onze ontmoeting spreken dan ook boekdelen.

We hadden afgesproken met heel de familie om 10 uur voor mijn deur, en dat was zo leuk. Iedereen zag er zo blij uit voor ons. Dan zijn we vertrokken met onze 3 oldtimers richting stadhuis. Daar moest ik toch even een traantje wegpinken, want plots was ik officiëel getrouwd!! We kregen nadien nog een receptie op 't stadhuis aangeboden (leve Ninove!!)

Vandaar reden we door naar onze zaal, De Castel te Herne (een echte aanrader), waar we met de naaste familie gingen eten. Wij hebben echter niet veel gegeten, want wij zijn toen op fotoreportage vertrokken. Hier hebben we echt van genoten, zo'n leuk moment, wij tweetjes, zo mooi gekleed en zo gelukkig! we voelden ons net als in een sprookje!!

Nadien zijn we teruggegaan naar de zaal en hebben we nog koffie gedronken met de suite en hebben we nog leuke foto's genomen met iedereen. Terwijl we allen samen genoten van het stralende weer.

Om 15u30 vertrokken we dan naar de kerk, waar om 16 uur de viering was. Mijn zus had heel de kerk heel mooi versierd. Het moment dat ik binnenkwam met mijn vader vergeet ik nooit meer, ik was nog nooit zo gelukkig! Mijn ventje had het moeilijk toen hij me zag binnenkomen. De viering was heel mooi, we hebben zelf veel voorgelezen, hebben ook onze ouders heel speciaal in de bloemetjes gezet. En dan die muziek, krijg er nog steeds kippevel van als ik eraan denk.

Toen we buitenkwamen uit de kerk stond ons een prachtige verrassing te wachten. Mijn ventje is trainer van een jongensvoetbalploeg (van 10-12 jarigen), en die stonden allemaal buiten aan de kerk en vormden een erehaag. Dit heeft ons echt ongelooflijk gepakt.

Na de kerk zijn we dan naar de zaal gegaan waar er van 18u tot 20 uur receptie was. En dan kwamen we de zaal binnen, heel onze zaal werd versierd door onze ouders en vrienden, wij wisten van niks, dit was echt een ongelooflijk mooi moment. Onze zaal zag er prachtig uit met overal ballonnen en bloemen. Wij hebben volgens een thema gewerkt: disney (ventje heeft me ten huwelijk gevraagd in disneyland, vandaar). De tafelindeling waren personages van disney, overal hingen ballonnen van Disney, echt ongelooflijk. Het eten was echt lekker (we hebben een warm buffet genomen) en we hebben hier heel veel complimentjes over gekregen. Ook de service was onberispelijk, ik moest maar iets vragen en ze deden het meteen.
Nadien hebben we een dessertenbuffet gehad, met een chocoladefontein en alles, heel lekker en heel mooi gepresenteerd.
Nadien deden we onze openingsdans, op Beauty en the beast, zo mooi. Ik voelde me een echte prinses, even wij tweetjes alleen omringd door alle mensen waar we zo van houden, ik krijg er nog de kriebels van. En dan,... ging het lied over in You're the one that I want van Grease. We hebben hier onze eigen dans opgedaan, en de commentaar hierop was geweldig!

En toen was't feest echt begonnen, iedereen heeft gedanst, en we hebben ons zo goed geamuseerd. Om 5 uur was onze prachtdag ten einde, en we hebben van geen seconde spijt gehad. Ik heb van de eerste tot de laatste seconde genoten. Ik voelde me een echte "disney" prinses :-)

ALs jullie foto's willen zien: www.posi-tief.com , je klikt op klant en geeft in: vanluyck, passwoord: meerbeke.

Aan alle toekomstige bruidjes wens ik net zo'n prachtige dag toe als ons.

Groetjes
Els

els
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1184

Laura
18-7-2009
 Meld misbruik16-10-2008 21:57:07

Hey,

PRACHTIGE FOTO's!!!!

Je zag er stralend uit! Geniet van de witte broodsweken...

Laura
18 juli 2009
http://laura-bert.bruiloftsite.nl

Els

Meld misbruik16-10-2008 22:57:00

Hoi!

Een hele mooie reportage! Het zag er een prachtige dag uit ...

Hopelijk kunnen wij van hetzelfde weer als jullie genieten volgende week, maar ik vrees ervoor!

Groetjes
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Sandra

Meld misbruik17-10-2008 9:27:03

Hoi Els,

Eerst en vooral: je was een mooi prinsesje!! En ik vond de mensen van je suite ook allemaal zeer mooi gekleed!!
Prachtige shoot ook...en het zag er een stralende dag uit!

Geniet nog maar genoeg na!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...