Nu Online
Momenteel zijn er 581 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Muziek kerk

16-10-2008 20:23:00
Hallo daar allemaal!

Ik en mijn vriend zijn nog opzoek naar muziek voorin de kerk, maar blijkbaar komt onze smaak niet echt overeen. Welke muziek hebben jullie gebruikt?
een dikke merciop voorhand

Imke

Imke
4-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 460

Annelies
4-7-2008
 Meld misbruik16-10-2008 22:19:50

Hey Imke

Wij hadden:

-Can you feel the love van Elton John
-Parce que c'est toi van Axelle Red
-Tell me princess van Alladin
-Beautiful day van U2
-Circle of life van Elton John
-Power of love van Celine Dion

Succes ermee!
Groetjes Annelies

Kirsten
9-5-2009
 Meld misbruik17-10-2008 8:05:15

hey Imke,

mijn ventje zingt in een koor, en zij zullen tijdens onze mis komen zingen. Het zullen bij ons dus vooral klassieke stukken worden, maar in een kerk klinkt dat wel heel mooi...

groetjes
Kirsten

evelien
30-8-2008
 Meld misbruik17-10-2008 8:26:09

Hey Imke,

Wij hadden een héél goed strijkkwartet (klassieke muziek). Kan ze écht aanraden. We hebben er heel veel goeie commentaar over gehad achteraf! Iedereen was laaiend enthousiast.

Was klassieke muziek maar ik vind dat persoonlijk het mooiste in een kerk.

Als je wilt, geef ik je de gegevens door.

Groetjes, Evelien

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik17-10-2008 9:49:24

Ik koos voor het duo David & Koen. Zij brachten hedendaagse en bekende (of minder bekende) lovesongs. Koen heeft een schitterende stem die voor kippevelmomenten zorgde (en tranen bij mij). David is zijn pianist.
Heb het even nagekeken, je kan hen contacteren via davidenkoen@hotmail.com
Veel succes met je zoektocht!
Lien 16.02.2008

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik17-10-2008 10:16:09

Hoi,
Wij hadden helemaal onze stijl genomen ongeacht wat iedereen ervan dacht.
Mijn ventje en de suite kwam binnen op concerning hobbits van Howard Shore. Ik kwam binnen op "Starlight" van Muse. Verder hadden we nog K's Choice - favorite adventure, Ik hou van u - Noordkaap, uittrede: The levellers - what a beautiful day. Enz...
groetjes
Kim

Nathalie

Meld misbruik17-10-2008 11:54:40

Dag Imke,

Wij hebben, net als Lien, gekozen voor David en Koen. Ze zijn heel flexibel en ongelooflijk getalenteerd.

Veel succes met je zoektocht,

Nathalie 27.06.09

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik17-10-2008 13:41:36

Nathalie: wat vragen zij van prijs hiervoor?

Nathalie

Meld misbruik18-10-2008 11:48:19

Dag Patricia,

David en Koen vroegen 340 euro voor het basispakket, dat bestaat uit 5 liedjes. Ze zijn echt elke cent waard vind ik!

Groetjes en veel succes!!

Nathalie

Marianne

Meld misbruik23-10-2008 21:19:32

Bruid in spe,

Wellicht trouwen jullie voor de kerk omwille van de symboliek, de betekenis en een stuk voor de romantiek. Laat jullie muziekkeuze dan vooral niet afhangen van wat anderen daarvan denken. Maak je viering zo persoonlijk mogelijk, je zal zien dat alle aanwezigen dan mee je sfeer zullen appreciëren.
Mocht je geïnteresseerd zijn in een trio (contrabas, gitaar en zang) die zowel Ave Maria zingen tot U2, vraag dan vrijblijvend naar informatie via marizang@telenet.be. Ik ben bereid een playlist door te sturen met mogelijkheden.
Veel succes met je zoektocht.
Marianne namens Octet In Spe

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info