Terug naar overzicht
Hey ImkeWij hadden:-Can you feel the love van Elton John-Parce que c'est toi van Axelle Red-Tell me princess van Alladin-Beautiful day van U2-Circle of life van Elton John-Power of love van Celine DionSucces ermee!Groetjes Annelies
hey Imke,mijn ventje zingt in een koor, en zij zullen tijdens onze mis komen zingen. Het zullen bij ons dus vooral klassieke stukken worden, maar in een kerk klinkt dat wel heel mooi...groetjesKirsten
Hey Imke,Wij hadden een héél goed strijkkwartet (klassieke muziek). Kan ze écht aanraden. We hebben er heel veel goeie commentaar over gehad achteraf! Iedereen was laaiend enthousiast. Was klassieke muziek maar ik vind dat persoonlijk het mooiste in een kerk.Als je wilt, geef ik je de gegevens door.Groetjes, Evelien
Ik koos voor het duo David & Koen. Zij brachten hedendaagse en bekende (of minder bekende) lovesongs. Koen heeft een schitterende stem die voor kippevelmomenten zorgde (en tranen bij mij). David is zijn pianist.Heb het even nagekeken, je kan hen contacteren via davidenkoen@hotmail.comVeel succes met je zoektocht!Lien 16.02.2008
Hoi,Wij hadden helemaal onze stijl genomen ongeacht wat iedereen ervan dacht.Mijn ventje en de suite kwam binnen op concerning hobbits van Howard Shore. Ik kwam binnen op "Starlight" van Muse. Verder hadden we nog K's Choice - favorite adventure, Ik hou van u - Noordkaap, uittrede: The levellers - what a beautiful day. Enz...groetjesKim
Dag Imke,Wij hebben, net als Lien, gekozen voor David en Koen. Ze zijn heel flexibel en ongelooflijk getalenteerd.Veel succes met je zoektocht,Nathalie 27.06.09
Nathalie: wat vragen zij van prijs hiervoor?
Dag Patricia,David en Koen vroegen 340 euro voor het basispakket, dat bestaat uit 5 liedjes. Ze zijn echt elke cent waard vind ik! Groetjes en veel succes!!Nathalie
Bruid in spe,Wellicht trouwen jullie voor de kerk omwille van de symboliek, de betekenis en een stuk voor de romantiek. Laat jullie muziekkeuze dan vooral niet afhangen van wat anderen daarvan denken. Maak je viering zo persoonlijk mogelijk, je zal zien dat alle aanwezigen dan mee je sfeer zullen appreciëren.Mocht je geïnteresseerd zijn in een trio (contrabas, gitaar en zang) die zowel Ave Maria zingen tot U2, vraag dan vrijblijvend naar informatie via marizang@telenet.be. Ik ben bereid een playlist door te sturen met mogelijkheden.Veel succes met je zoektocht.Marianne namens Octet In Spe