Terug naar overzicht
Hoi, ben daar ok geweest voor te passen en was er tevens zeer tevreden. In november ga ik nog eens en dan beslis ik maar ik bestel mijn kleed zeker daar...Groetjes
hoi Laura,ik heb mijn kleedje ook daar besteld, en ik vind het echt een fantastische winkel, niets dan positieve ervaringen. 15 januari mijn 1e pas, kijk er al naar uit!groetjesKirsten
Hey,8 november is mijn eerste pas...ben tot hiertoe zéér tevreden hoor!!Groetjes,Debby8-8-2009
Hallo,Ik ben gisteren mijn kleedje gaan afhalen bij Maxim's in Mechelen :-)Ik heb het daar in februari gekocht, heb ondertussen drie pasbeurten gehad en gisteren was het grote moment daar.De service is er echt super, de mensen ongelooflijk vriendelijk en je kleed is echt in orde als je het mee naar huis neemt. Voelde me gisteren een echte prinses!Bij ons is het volgende week zaterdag 25 oktober zover! Kei spannend amai.Groetjes,Ann www.annenjan.bruiloftsite.nl
SUPER! Ik kan niet wachten tot morgen!Groetjes,Laura xxx
Ik ben in mei getrouwd en had mijn kleed ook van bij Maxim in Mechelen. Supertevreden van hoor! Je kan daar met een gerust hart bestellen.Groetjes,Tania